دوشنبه 18 تیر 1403 - Monday 08 July 2024

کنعانی: هر برگ رای ایرانیان رای به اقتدار ایران در نظام بین‌المللی است

کنعانی: هر برگ رای ایرانیان رای به اقتدار ایران در نظام بین‌المللی است

سخنگوی وزارت امور خارجه امروز گفت که هر برگ رای ایرانیان رای به استقرار و امنیت، آرامش و همچنین اقتدار جمهوری اسلامی ایران در نظام بین‌المللی است و افزود: ملت ایران بدانند حضورشان پای صندوق‌های رای برای جمهوری اسلامی ایران در صحنه بین‌المللی عزت و افتخار خلق خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امروز (جمعه) 15 تیر ماه در جمع خبرنگاران در محل ستاد انتخابات خارج از کشور طی سخنانی ‌ضمن دعوت از هموطنان ایرانی برای حضور در انتخابات گفت که هر برگ رای ایرانیان رای به استقرار و امنیت، آرامش و همچنین اقتدار جمهوری اسلامی ایران در نظام بین‌المللی است.
وی افزود:‌آنچه از گزارش‌های داخل و خارج از کشور دریافت کردیم همگی دال بر این بود که تا این زمان مشارکت در مقایسه با هفته گذشته بیشتر بوده است. کنعانی بیان کرد: براساس گزارش‌های نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور حضور ایرانیان در خارج از کشور پرشور بوده و شرایط به لحاظ حضور ایرانیان خوب است و مشکل خاصی نداشتند و پیش بینی این بود که حضور توأم با نشاط و آرامش و امنیت و حداکثری را شاهد خواهند بود.
سخنگوی وزارت خارجه ابراز امیدواری کرد که با حضور پرشور و متعهدانه و مسؤولانه مردم شاهد انتخاباتی باشیم که در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی تبدیل به نقطه قوت و اقتدار روزافزون ایران شود و آرزوی مقام معظم رهبری تامین شود و مردم با سرافرازی فصل جدید و صفحه زرین دیگری را در تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی رقم بزنند.
وی همچنین گفت: توصیه همه شهدای ما به ملت شریف ایران این است که همانگونه که خودشان در همه میادین حاضر بودند و جان خود را برای وطن و انقلاب در طبق اخلاص گذاشتند ملت ایران به تأسی از شهدا به وظیفه ملی، میهنی، اسلامی و دینی خودشان عمل کنند. دکتر امیرعبداللهیان حتما آرزو و همه تلاش و همت‌شان سرافرازی ایران عزیز بود و در همین مسیر جان خود را تقدیم کردند.کنعانی به ملت ایران توصیه کرد که هر برگ رای آنها یک رای به استقرار، امنیت، آرامش و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در نظام بین‌المللی است ولذا عزیزان اطمینان داشته باشند تک تک آرای آنها نقطه قوت و اقتدار برای جمهوری اسلامی ایران در صحنه بین‌المللی و نقطه افتخار ملت ایران خواهد بود.
وی گفت: ملت عزیز ایران حتما پرشور حضور یابند و به تأکید مقام معظم رهبری هیچ وقت را تلف نکنند و در اولین ساعات حضور یابند و رای خود را به صندوق‌ها بیندازند.کنعانی افزود: امروز این حماسه ملی، میهنی و اسلامی زیر ذره بین همه رسانه‌های کوچک و بزرگ دنیا از جمله رسانه‌های وابسته به استکبار جهانی است و ملت ایران بدانند حضورشان پای صندوق‌های رای برای جمهوری اسلامی ایران در صحنه بین‌المللی عزت و افتخار خلق خواهد کرد و برای اقتدار روزافزون ایران اسلامی، حتما حضور پرشور و بانشاط پای صندوق‌های اخذ رای داشته باشند.
انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *