جمعه 26 مرداد 1403 - Friday 16 August 2024

اجتماع عظیم مشهدی ها در محکومیت ترور اسماعیل هنیه

اجتماع عظیم مشهدی ها در محکومیت ترور اسماعیل هنیه

مردم مشهد، زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی عصر چهارشنبه در محکومیت ترور اسماعیل هنیه در صحن قدس حرم رضوی اجتماع کردند.

مردم غیور این کلانشهر در محکومیت جنایت رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی در به شهادت رساندن دکتر اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با سر دادن شعارهایی خشم خود را از این اقدام وحشیانه ابراز داشتند.
یکی از حاضران در این تجمع در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: ترور رذیلانه رهبر شجاع و مجاهد برجسته‌ فلسطینی شهید سرافراز اسماعیل هنیه در حریم مقدس جمهوری اسلامی موجی از غم و اندوه را در جبهه‌ عظیم مقاومت به ویژه ایران اسلامی ایجاد کرد و خشم مسلمانان جهان را علیه رژیم جنایتکار و تروریست صهیونیستی برانگیخته است.
ایمان باصفا ادامه داد: بی‌شک حضور گسترده مردم انقلابی و ولایت‌مدار در این مراسم و سایر مراسم در سراسر کشور، مشت محکمی بر پیکره پوشالی و رو به نابودی صهیونیسم بین‌الملل و حامی استکباری آن آمریکای جهانخوار خواهد بود.

حاضران در این تجمع با در دست داشتن پرچم‌های کشور فلسطین و حزب الله، اقدامات تروریستی اخیر آمریکا و اسرائیل علیه نیروهای محور مقاومت در لبنان، عراق و به ویژه شهادت رییس دفتر سیاسی حماس در تهران را محکوم کردند.

دانشجویان علمی و کاربردی مشهد ترور شهید اسماعیل هنیه را محکوم کردند

دانشجویان  دانشگاه علمی کاربردی مرکز خانه کارگر مشهد مقدس نیز در تجمعی جداگانه ر ترور شهید القدس اسماعیل هنیه، مجاهد برجسته مقاومت فلسطین را محکوم کردند.

این دانشجویان اعلام کردند ما ساکت نخواهیم نشست و از مسئولین تقاضا داریم در فضای ببین المللی تلاش کنند چهره منفور رژیم غاصب صهیونیستی  برای جهانیان بیش  از پیش نمایان شود تا همه جهان بدانند این رژیم قائل به هیچ قانون بین المللی نیست و جواب دندانشکن به انها بدهند.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز چهارشنبه در اطلاعیه‌ای از شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران خبر داد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *