پنجشنبه 07 تیر 1403 - Thursday 27 June 2024

سید مقتدی صدر: سفیر کودن آمریکا را از عراق اخراج کنید

سید مقتدی صدر: سفیر کودن آمریکا را از عراق اخراج کنید

بر مطالبه خود درخصوص اخراج آن کودن آمریکایی (سفیر آمریکا) و بستن سفارت این کشور از طرق دیپلماتیک و بدون ریخته شدن خون، تاکید می‌کنم تا به این طریق رفتار و مسالمت‌جویی خود را در برابر تروریسم و گستاخی آن‌ها نشان دهیم.

 رهبر جریان صدر عراق در واکنش به اقدام اخیر رژیم اشغالگر با هدف قرار دادن چادرهای آوارگان فلسطینی در رفح، خواستار اخراج سفیر آمریکا از بغداد به دلیل همدستی واشنگتن با تل‌آویو شد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری شفق نیوز، «سیدمقتدی صدر» رهبر جریان صدر با انتشار پیامی در پلتفرم «ایکس» نوشت: اسرائیل یک رژیم جعلی است که صاحبان میهن را بیرون رانده است و همه اینها با حمایت آن خرفت آمریکایی (جو بایدن) و با نهایت وقاحت و ظلم صورت گرفته است.

وی گفت: مقامات رژیم اشغالگر هر کسی را که صهیونیست نباشد، می‌کشند و این کار وجهه یهودیان جهان را نیز تخریب می‌کند.

مقتدی صدر ادامه داد: با وجود ادعای نمایندگی از یهودیان جهان توسط صهیونیست‌ها اما بسیاری از یهودیان از آنها بیزاراند و بنی‌صهیون نماد تروریست‌هایی هستند که با آسمان و ادیان آسمانی دشمنی دارند و با گستاخی هر چه تمام‌، خون پیروان ادیان دیگر را مباح می‌دانند.

رهبر جریان صدر در ادامه تاکید کرد: بر مطالبه خود درخصوص اخراج آن کودن آمریکایی (سفیر آمریکا) و بستن سفارت این کشور از طرق دیپلماتیک و بدون ریخته شدن خون، تاکید می‌کنم تا به این طریق رفتار و مسالمت‌جویی خود را در برابر تروریسم و گستاخی آن‌ها نشان دهیم.

این بیانیه پس از آن صادر شد که ارتش رژیم صهیونیستی نیمه شب یکشنبه (ششم خرداد) با حمله به اردوگاه آوارگان در شهر رفح در جنوب نوار غزه حدود ۴۵ فلسطینی از جمله زنان و کودکان را شهید و ده‌ها نفر دیگر را زخمی کرد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *