چهارشنبه 06 تیر 1403 - Wednesday 26 June 2024

مقام صهیونیست: هفتم اکتبر شکست و فاجعه بزرگی بود

مقام صهیونیست: هفتم اکتبر شکست و فاجعه بزرگی بود

 یک مقام صهیونیست اذعان کرد که این رژیم در هفتم اکتبر گذشته متحمل شکست بزرگی شد.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از الجزیره، آوی دیختر، عضو کابینه سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گفت که اتفاقات هفتم اکتبر شکست، ناکامی، فاجعه و اختلال بزرگی برای این رژیم بوده است.

وی تاکید کرد: حقیقت اشغال ما طی یک ساعت در هفتم اکتبر بیانگر همه چیز است.

این مقام صهیونیست خاطرنشان کرد: باید بر غزه سیطره یابیم و حکومت نظامی موقت ایجاد کنیم تا اهداف جنگ را محقق کنیم.

اخیرا یائیر لاپید رئیس جریان مخالف کابینه رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گفت که کابینه فاسد بنیامین نتانیاهو توانایی متوقف کردن شرایط بد سیاسی در این رژیم را ندارد.

لاپید افزود: کابینه فاسد توانایی خود را برای جلوگیری از وخامت اوضاع سیاسی در (رژیم) اسرائیل از دست داده است.

این در حالی است که سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داده که بنی گانتس عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی احتمالا روز شنبه از سمت خود استعفا کرده و ممکن است که در نتیجه آن بنیامین نتانیاهو کابینه جنگ را منحل کند.

با گذشت بیش از ۲۴۰ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اشغالگر طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از گذشت این مدت طولانی نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره بوده، شکست دهد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در مناطق مختلف نوار غزه و همچنین حمله به گذرگاه رفح از دست داده است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *