دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - Monday 20 May 2024

پوتین: در پیروزی روسیه هیچ تردیدی نیست

پوتین: در پیروزی روسیه هیچ تردیدی نیست

رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که در پیروزی مسکو در جنگ جاری با اوکراین هیچ شکی ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در مراسم رژه «روز پیروزی» در میدان سرخ مسکو، ضمن محکوم کردن تلاش‌های اوکراین و متحدان غربی این کشور برای تحریف تاریخ و به‌راه‌انداختن جنگ‌های منطقه‌ای، گفت که هیچ تردیدی در پیروزی روسیه در جنگ با اوکراین ندارد.

پوتین تاکید کرد: امروز می‌بینیم که آنها در تلاشند تا واقعیت جنگ جهانی دوم را تحریف کنند. این حقیقت مانعی بر سر راه کسانی است که به شکل دادن بنیاد سیاست استعماری‌شان بر پایه ریا و دروغ عادت دارند.

وی تصریح کرد: کینه‌توزی و انتقام‌جویی، سوءاستفاده از تاریخ و تلاش برای توجیه دنباله‌روهای فعلی نازی، بخشی از سیاست کلی سیاسیون غربی است تا از این طریق جنگ‌های منطقه‌ای به‌راه بیندازند.

پوتین اضافه کرد: «روز پیروزی» را در بحبوحه عملیات ویژه نظامی جشن می‌گیریم. یاد و خاطره غیرنظامیاتی که در بمباران وحشیانه نئونازی‌ها و حملات تروریستی کشته شدند و همچنین برادران‌مان که در جنگ برحق علیه نئونازیسم جان‌فشانی کردند را گرامی می‌داریم.

وی افزود: روسیه برای ممانعت از درگرفتن جنگ جهانی، هر کاری که در توان داشته باشند، انجام خواهد اما در عین حال، به هیچ‌کس اجازه نخواهیم داد تا ما را تهدید کند. نیروهای راهبردی ما همواره گوش به زنگ هستند. روز پیروزی همه نسل‌ها را متحد می‌کند. با تکیه بر سنت دیرینه‌مان رو به جلو حرکت می‌کنیم و اطمینان داریم که با هم آینده‌ای آزاد و امن برای روسیه و مردم متحدمان به ارمغان خواهیم آورد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *