جمعه 26 مرداد 1403 - Friday 16 August 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / پویایی فعالیت‌های هنری مساجد منطقه ۵تهران زیر سایه شمس الشموس

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / پویایی فعالیت‌های هنری مساجد منطقه ۵تهران زیر سایه شمس الشموس

کانون کارآفرینی و اشتغال منطقه ۵تهران با هم افزایی برای تعامل بیشتر و رشد فعالیت‌های کانون با مساجد و پایگاه های بسیج در تابستان همکاری می‌کند.کانون کارآفرینی و اشتغال برای تابستان همکاری خود را با پایگاه شهید روستایی، پایگاه‌های بسیج مسجد الزهرا (س)، مسجد ابا عبدالله (ع)، مسجد انصار المهدی (عج) و مسجد المهدی (عج) آغاز کرده و با عنایت امام رئوف آمار ثبت نام به حدی بالا بود که برای هرکلاس همزمان دو مربی در نظر گرفته شده است.

به گزارش آستان نیوز از تهران، نازیلا مجیدی مسئول کانون کارآفرینی و اشتغال خدمت رضوی منطقه ۵تهران گفت: مساجد و پایگاه‌های بسیج به ویژه در تابستان باید مکانی برای شکوفایی و بالندگی فرهنگی و هنری باشد.
وی اظهار داشت: باید هم افزایی برای تعامل بیشتر و رشد فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و کانون کارآفرینی و اشتغال خدمت رضوی منطقه شکل بگیرد و این ارتباط دو سویه برقرار شود تا به هدف مشترک جذب جوانان به خانه امن خدا و گسترش فعالیت‌های مسجد محور برسیم.
مجیدی عنوان کرد: کانون کارآفرینی و اشتغال برای تابستان همکاری خود را با پایگاه شهید روستایی، پایگاه‌های بسیج مسجد الزهرا (س)، مسجد ابا عبدالله (ع)، مسجد انصار المهدی (عج) و مسجد المهدی (عج) آغاز کرده و با عنایت امام رئوف آمار ثبت نام به حدی بالا بود که برای هرکلاس همزمان دو مربی در نظر گرفته شده است.
وی همچنین خاطرنشان کرد: شرکت در اردوهای جهادی خدمت رضوی در روستاها و مناطق محروم با همراهی مربیان حرفه‌ای و حتی هنرجویانی که در حال آموزش دیدن هستند یکی دیگر از فعالیت‌های پیش روی کانون در تابستان امسال است.
مسئول کارآفرینی و اشتغال در پایان به آغاز دوره جواهردوزی و گلیم بافی همزمان با سالروز ازدواج امیرالمؤمنین علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) اشاره کرد و گفت: این دوره‌ها در مسجد الزهرا(س) روزهای شنبه ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ گلیم بافی، ۱۷ تا ۱۸:۳۰ جواهردوزی برگزار می‌شود که در اولین جلسه با استقبال خوبی روبرو شد و ۴۰ نفر از بانوان در این کلاس‌ها شرکت کردند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *