جمعه 26 مرداد 1403 - Friday 16 August 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خلق جلوه‌های زیبا در عید غدیر توسط کانون‌های خدمت رضوی مرکزی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خلق جلوه‌های زیبا در عید غدیر توسط کانون‌های خدمت رضوی مرکزی

کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی، عید بزرگ غدیر را با اجرای برنامه‌های متنوع جشن گرفتند.سخنرانی، مولودی خوانی، پیاده روی خانوادگی و مشارکت در جشن‌های خانگی و خیابانی از دیگر برنامه‌های عید غدیر بود.

به گزارش آستان نیوز از مرکزی؛ همزمان با جشن‌های مردمی در کشور خادمیاران و یاوران رضوی در سراسر استان مرکزی این عید بزرگ را با اجرای برنامه‌های متنوع جشن گرفتند.
همچنین خادمیاران با برپایی غرفه‌های پذیرایی از حاضرین در برنامه‌ها با شیرینی، شربت، کیک، آبمیوه، شکلات، میوه، بستنی، آش، لبلبو(غذای عراقی) و غذای گرم در قالب اطعام علوی در جشن‌های مردمی و کیلومتری غدیر به مردم ولایت‌مدار استان خدمت‌رسانی کردند.
در این غرفه‌ها مسابقه ورزشی برای نوجوانان و جوانان، نقاشی چهره کودکان، نقاشی کودکان و نوجوانان و مسابقه شعرخوانی برگزار و هزاران جایزه ارزنده معنوی به برگزیدگان مسابقات در این غرفه‌ها اهدا شد.
سخنرانی، مولودی خوانی، پیاده روی خانوادگی و مشارکت در جشن‌های خانگی و خیابانی از دیگر برنامه‌های عید غدیر بود.
در اکثر شهرستان‌ها نیز برخی از خادمیاران با خانواده‌های شهدا و سادات دیدار و از آنها تجلیل کردند؛ تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی با نام حضرت رضا (ع) هم زینت بخش این عید بزرگ بود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *