جمعه 26 مرداد 1403 - Friday 16 August 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک کانون‌های خدمت رضوی با دادگستری جیرفت

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک کانون‌های خدمت رضوی با دادگستری جیرفت

همزمان با هفته قوه قضائیه، تفاهم نامه همکاری مشترک به منظور بهره‌مندی و استفاده از ظرفیت‌های کانون حقوقی خدمت رضوی شهرستان جیرفت و دادگستری با هدف ایجاد زمینه در بحث صلح و سازش منعقد شد. این تفاهم‌نامه برای افزایش تعامل و همکاری در قالب ارائه خدمات رایگان تخصصی حقوقی به خانواده‌های کم برخوردار و کاهش حجم پرونده‌های ورودی به محاکم ارسالی انجام شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، کرامت پیرنیا دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان جیرفت ابراز کرد: با هدف گسترش صلح و سازش بین شکات و زوجین تفاهم‌نامه همکاری بین کانون حقوقی خدمت رضوی، دادگستری شهرستان جیرفت و فراجا جیرفت منعقد شد.

وی ادامه داد: این تفاهم‌نامه برای افزایش تعامل و همکاری در قالب ارائه خدمات رایگان تخصصی حقوقی به خانواده‌های کم برخوردار و کاهش حجم پرونده‌های ورودی به محاکم ارسالی انجام شد.

پیرنیا بیان کرد: اجرای این تفاهم‌نامه بسیار حائز اهمیت است و در راستای رفع مشکلات مردم و توسعه فرهنگ صلح و سازش انجام شد که امیدواریم با برداشتن موانع، گامی موثر در استفاده از ظرفیت‌های مجموعه خادمیاری و پیشگیری از وقوع جرم باشد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *