جمعه 26 مرداد 1403 - Friday 16 August 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اردوی جهادی دانشجویان معلم در مناطق محروم شهرستان اردل

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) /   اردوی جهادی دانشجویان معلم در مناطق محروم شهرستان اردل

اردوی جهادی و فرهنگی توسط دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و خادمیاران کانون کتاب استان چهارمحال و بختیاری در مناطق محروم شهرستان اردل به مدت یک هفته برگزار شد.در این اردوی یک هفته‌ای کانون کتاب استان بیش از ۳۰۰ جلد کتاب با محوریت محرم و عاشورا و قهرمان‌های کربلا، آداب اجتماعی، آموزش پس‌انداز به کودکان و نوجوانان این مناطق اهدا کرده است.

به گزارش آستان نیوز از چهار محال و بختیاری، راضیه بقایی دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان گفت: هدف از برگزاری این اردو، ایجاد فضایی شاد و آموزنده و ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی و تربیتی، ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان مناطق محروم است تا بتوانند با بهره‌گیری از این فرصت‌ها، به رشد و توسعه فردی و اجتماعی خود بپردازند.

وی اظهار داشت: در این اردوی یک هفته‌ای کانون کتاب استان بیش از ۳۰۰ جلد کتاب با محوریت محرم و عاشورا و قهرمان‌های کربلا، آداب اجتماعی، آموزش پس‌انداز به کودکان و نوجوانان این مناطق اهدا کرده است.

این اردو جهادی با استقبال گسترده‌ای از سوی اهالی مناطق محروم شهرستان اردل مواجه شد و بسیاری از خانواده‌ها از خدمات ارائه شده توسط گروه‌های جهادی قدردانی کردند.

شایان ذکر است در خلال این اردوی جهادی نیز یادواره ۲ شهید دانشجو معلم مناطق محروم شهرستان اردل؛ با حضور خانواده معزز شهدا، مسئولین شهرستان و دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان چهارمحال و بختیاری و خادمیاران برگزار شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *