شنبه 27 مرداد 1403 - Saturday 17 August 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / میزبانی از زائران اربعین حسینی توفیقی بزرگ برای خادمان

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / میزبانی از زائران اربعین حسینی توفیقی بزرگ برای خادمان

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: افتخار آستان قدس رضوی جدای از انجام خدمت به زائران بارگاه منور رضوی این است که همه ساله پرچمداران و خدمتگزاران اربعین حسینی همراه با زائران میلیونی اباعبدالله الحسین(ع) خدمت را گسترش می دهند و از شهرهای مختلف عبور می کنند و در کشور عراق خدمت گذاری مفصلی را رقم می زنند.

مصطفی فیضی در مراسم اعزام خادمان اربعین حسینی که عصر امروز 16 مرداد در صحن قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد با بیان اینکه میزبانی از زائران امام حسین(علیه السلام) زیر پرچم امام رضا(ع) توفیقی الهی بزرگ و مدال افتخاری است که جای شکر فراوان دارد، تصریح کرد: حماسه عظیم اربعین حسینی نمایش قدرت و اقتدار مستضعفین بر مستکبرین و نماد عبودیت و بندگی و مقابله با ظلم و کفر است.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود: در هیچ کجای تاریخ سراغ نداریم که این جمعیت میلیونی و در این مدت زمان گرد هم بیایند و مظلومیت و حقانیت مسیر و قیام حسینی را فریاد بزنند.
فیضی خطاب به خادمان اربعین حسینی گفت: شما که از ارض اقدس رضوی عازم عتبات عالیات می شوید بایستی پرچمدار اخلاق رضوی و سلوک و رفتار مهربانانه و مومنانه با زائران محترم باشید و بتوانید در پایان این سفر زیارتی که همراه با توفیق خدمت است، برگ زرین دیگری را برای افتخارات این آستان مقدس رقم بزنید.
مرثیه سرایی ذاکر اهل بیت(ع) حاج میثم مطیعی و اهدای شال عزا به کاروانهای اعزامی خادمان اربعین حسینی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *