شنبه 16 تیر 1403 - Saturday 06 July 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / نیروهای یگان ویژه کرج در برابر پرچم سبز رضوی ادای احترام کردند

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / نیروهای یگان ویژه کرج در برابر پرچم سبز رضوی ادای احترام کردند

نیروهای یگان ویژه کرج با ادای احترام نظامی به صورت ویژه از خادمان و پرچم سبز حرم ولی نعمتشان استقبال کردند.خدام الرضا با عبور از روستاهای آسارا، خوزنکلا، نسا و تکیه، فضای دل مردمان روستا را معطر به عطر حریم رضوی کردند و روستائیان زحمت کش با لمس پرچم و نوای یا رضا خود را در حرم مطهر تصور می‌کردند.

به گزارش آستان نیوز از البرز؛ نهمین روز از جشن‌های دهه کرامت با حضور کاروان زیرسایه خورشید در جاده چالوس و ماهدشت به پایان رسید.
کاروان زیر سایه خورشید، پرچم متبرک و نورانی حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) را به جاده چالوس برد جایی که عطر بهار با شمیم معطر رضوی آمیخته شد و گویی مردمان منطقه را برای ساعاتی مهمان بهشتی زمینی کرد.
خدام الرضا با عبور از روستاهای آسارا، خوزنکلا، نسا و تکیه، فضای دل مردمان روستا را معطر به عطر حریم رضوی کردند و روستائیان زحمت کش با لمس پرچم و نوای یا رضا خود را در حرم مطهر تصور می‌کردند.
سپس خادمین به منطقه بیلقان کرج رسیدند و در معراج شهدای استان البرز، ضمن زیارت مزار شهید گمنام مدفون در معراج، یاد و نام شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.
شهرستان چهارباغ هم به همت بسیجیان حوزه‌های مختلف و دوستداران حضرت ثامن الحجج(ع)، شاهد برپایی جشن باشکوه و مردمی امام رضایی‌ها در شهرک زعفرانیه بود.
شهرستان ماهدشت نیز امروز هم میزبان کاروان زیر سایه خورشید و پرچم نورانی حضرت امام رضا(ع) بود.
خادمین آستان قدس رضوی به همراه خادمیاران ماهدشت، با حضور در حرم مطهر امامزاده بی‌بی سکینه خاتون(س)، دخت حضرت موسی ابن جعفر(ع)، ضمن زیارت حرم و پرچم گردانی، ضریح مطهر را غبارروبی و عطرافشانی نمودند.
بعد از آن، نیروهای یگان ویژه البرز، در محل پادگان خود در ماهدشت، با استقبال نظامی و پرشور، میزبان پرچم متبرک و خادمین آستان قدس رضوی شدند.
بیماران و کادر پزشکی بیمارستان شریعتی ماهدشت هم با چشمانی اشکبار از خادمین رضوی استقبال کردند و خادمان امام مهربانی‌ها در گوش نوزاد تازه متولد شده‌ای اذان و اقامه گفتند و با اهدای هدایای متبرک به بیماران، جان تازه‌ای به آنان بخشیدند.
خادمین آستان قدس و خادمیاران رضوی نماز ظهر را در مسجد جامع ماهدشت در  کنار مردم اقامه کردند و سپس با ورود به کارخانه شرکت پایاموتور، مورد استقبال باشکوه پرسنل و کارگران قرار گرفتند و ضمن پرچم گردانی، اشعار ویژه امام رضا(ع) را همخوانی نمودند.
آزاده و جانباز گرانقدر، ابوالفضل رمضانی، در منزل خود پذیرای کاروان نورانی امام رضا علیه السلام شد و پس از پذیرایی و مدیحه سرایی، کاروان در جشن دهه کرامت مسجد حضرت ابوالفضل(ع) ماهدشت حضور یافت.
در این جشن که به همت مردم و خادمیاران رضوی ماهدشت برگزار شده بود، خادمان آستان ضمن پرچم گردانی، همراه با حاضرین صلوات خاصه امام رضا علیه السلام را قرائت کردند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *