پنجشنبه 14 تیر 1403 - Thursday 04 July 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / شمیم عطر رضوی مرکز توانبخشی اصفهان را معطر کرد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / شمیم عطر رضوی مرکز توانبخشی اصفهان را معطر کرد

همزمان با دهه کرامت مرکز توانبخشی محمودیه اصفهان از شمیم رضوی آکنده شد و حاضران دل‌هایشان را با نسیم رضوی صفا دادند.نواها و نغمه‌های رضوی با صدایی دلنشین شنیده می‌شود و شادی و آرامش را به اطراف می‌رساند. همه با گوش دادن به این نواهای ملکوتی، از لحظاتی پر از حس و حال معنوی بهره می‌برند و خاطرات خوبی را در ذهن خود زنده می‌کنند.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، گویی امروز آسمان مرکز توانبخشی محمودیه با سایه بانی از پارچه‌های نرم و معطر پوشیده شده، زمین مرکز مثل فرش‌هایی از ابریشم، هوای مرکز از نسیم ملایم و روحانی پر شده و خورشید با نوری که به نظر می‌رسد مخصوص این روز باشد به اینجا می‌تابد و اینها دل همه را به تلاطم درآورده است.
در هفتمین روز از دهه کرامت، مرکز توانبخشی محمودیه به مکانی زیبا و پراحساس تبدیل شد. خادمیاران رضوی با پرچم‌های متبرک رضوی و هدایای تبرکی آرام و زمزمه کنان وارد شدند و ای صفای قلب و زارم هرچه دارم از تو دارم را زمزمه می‌کنند.
نواها و نغمه‌های رضوی با صدایی دلنشین شنیده می‌شود و شادی و آرامش را به اطراف می‌رساند. همه با گوش دادن به این نواهای ملکوتی، از لحظاتی پر از حس و حال معنوی بهره می‌برند و خاطرات خوبی را در ذهن خود زنده می‌کنند.
جشن امام رضایی با شربت و شیرینی‌، نشاط و شور و حس زیبایی ایجاد کرده، و هر یک از این افراد، با شربت‌هایی از رویایی شیرین و شیرینی‌هایی از عسل، احساسات خوشایندی دارند.
حاضران با تبرک پرچم رضوی و عرض ارادت به محضر امام مهرباتی‌ها لبخند روی لبانشان می‌نشیند و نشان از آن دارد که این روز برای آنها یک روز به یادماندنی است.
صدای صلوات خاصه امام رضا، همه را به یک سفر عمیق درونی می‌برد و همه را به یاد خاطرات خوب و لحظات خوش حضور در حرم ملکوتی امام هشتم می‌اندازد.
اشک‌هایی که پیش از این از غم و تنهایی بودند، اکنون به اشک‌های خوشحالی تبدیل شده‌اند و لبخندشان نشان می‌دهد که در این لحظات شاد و پر از امید، دل‌هایشان پر از سرور و شادمانی است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *