یکشنبه 10 تیر 1403 - Sunday 30 June 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / میزبانی خادمیاران استان تهران از نمازگزاران در نماز جمعه

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / میزبانی خادمیاران استان تهران از نمازگزاران در نماز جمعه

به همت خادمیاران رضوی استان تهران از نمازگزاران در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه همزمان با دهه پرنور کرامت میزبانی شد.لازم به ذکراست که در این آیین معنوی، مجری برنامه، قاری ‌قرآن، مداح، مؤذن از خادمیاران رضوی بودند‌ و از لحظه باز شدن درب دانشگاه تا انتها خادمیاران از نمازگزاران پذیرایی کردند و بعد از اتمام مراسم برای خدمتی دیگر در ایستگاه‌های طراحی شده در مسیر جشن امام رضایی‌ها مستقر شدند.

به گزارش آستان نیوز از تهران، خادمیاران و یاوران رضوی، ضمن حضور در نماز وحدت آفرین عبادی سیاسی و دشمن شکن جمعه به مناسبت دهه کرامت با برپایی ایستگاه صلواتی از نمازگزاران پذیرایی کردند.
صفرعلی براتلو مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران ضمن عرض تبریک فرا رسیدن دهه کرامت، گفت: در دهه کرامت از میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) تا امام رضا(ع) تلاش داریم در اقصی نقاط استان توسط خادمیاران خدمت‌رسان علاقه‌مندان و نیازمندان باشیم.
وی افزود: نماز جمعه امروز مصادف با دهه مبارک کرامت با حضور خادمیاران رضوی، رنگ و بوی امام رضایی به خود گرفت و همچنین پرچم بارگاه مطهر رضوی توسط کاروان زیر سایه خورشید در نماز جمعه رونمایی شد و در بین صلاتین صلوات خاصه امام رضا(ع) پخش شد.
لازم به ذکراست که در این آیین معنوی، مجری برنامه، قاری ‌قرآن، مداح، مؤذن از خادمیاران رضوی بودند‌ و از لحظه باز شدن درب دانشگاه تا انتها خادمیاران از نمازگزاران پذیرایی کردند و بعد از اتمام مراسم برای خدمتی دیگر در ایستگاه‌های طراحی شده در مسیر جشن امام رضایی‌ها مستقر شدند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *