شنبه 02 تیر 1403 - Saturday 22 June 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اهدا ۱۸ سری جهیزیه به نوعروسان همدان از سوی آستان قدس رضوی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اهدا ۱۸ سری جهیزیه به نوعروسان همدان از سوی آستان قدس رضوی

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان همدان گفت: از سوی آستان قدس رضوی ۱۸ سری جهزیه به ارزش۱۲ میلیارد ریال بین نوعروسان نیازمند استان همدان توزیع شد.حیدری دلگرم هدف این طرح را آسان‌سازی ازدواج بین جوانان دانست و افزود: همچنین این طرح می‌تواند در افزایش آمار ازدواج و کاهش طلاق مؤثر واقع شود.

به گزارش آستان نیوز از همدان؛ مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان همدان گفت: در راستای افزایش صیانت و اعتلای روز افزون کارکرد خانواده در جهت تحکیم و تعالی آن و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های آستان قدس رضوی و مجموعه نهادها و تشکل‌های مردمی، طراحی و پیاده‌سازی طرح «حسنا» (حامیان سنت نبوی ازدواج) انجام شد.
حیدری دلگرم با بیان اینکه به مناسبت دهه کرامت و سالروز میلاد امام رضا(ع) ۱۸ سری جهزیه بین نوعروسان در استان توزیع شد، گفت: این دومین دوره اجرای طرح حسنی در استان بود که ۱۸ سری جهیزیه به ارزش ۷0۰ میلیون ریال بین نیازمندان توزیع شد که ۲۵0 میلیون ريال از این مبلغ از سوی خیرین و بقیه از سوی آستان قدس رضوی تأمین شده است.
وی تصریح کرد: هر سری جهیزیه اهدایی شامل ۵ قلم کالای ضروری زندگی از جمله یخچال فریزر، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و فرش به ارزشی بیش از ۷0۰ میلیون ريال است.
حیدری دلگرم ادامه‌ داد: از این ۱۸ سری ۱۰ سری مربوط به شهرستان همدان، ۳ سری شهرستان تویسرکان، ۲ سری شهرستان کبودراهنگ، ۲ سری شهرستان بهار و یک سری مربوط به شهرستان فامنین بوده است.
وی افزود: ارزش کل جهیزیه‌ها ۱۲ میلیارد ریال است که سهم اهدایی خیرین و کانون‌های خدمت رضوی در استان همدان ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال است.
حیدری دلگرم هدف این طرح را آسان‌سازی ازدواج بین جوانان دانست و افزود: همچنین این طرح می‌تواند در افزایش آمار ازدواج و کاهش طلاق مؤثر واقع شود.
وی عیار انسان‌ها را در کمک به همنوعان دانست و با قدردانی از نیکوکاران در حمایت از خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان، گفت: کانون‌های خدمت رضوی خدمات متناسب با نیاز و شرایط به افراد بی بضاعت خود ارائه می‌دهد که تلفیقی از ایثار و انفاق خیران و نیک اندیشان جامعه در آن نهفته است و امیدواریم با مساعدت بیش از پیش ایشان بتوانیم خدمات مطلوب‌تری به جامعه هدف خود اهدا کنیم.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *