شنبه 16 تیر 1403 - Saturday 06 July 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / آغاز به کار نهمین کانون محله‌ای خدمت رضوی در جیرفت

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / آغاز به کار نهمین کانون محله‌ای خدمت رضوی در جیرفت

در شهرستان جیرفت ۲۸ کانون تخصصی و محله‌ای مشغول فعالیت هستند که در حوزه‌های مختلف به نیابت از امام مهربانی‌ها به مردم و نیازمندان خدمت رسانی می‌کنند.

به مناسبت ولادت حضرت امام رضا(ع) نهمین کانون محله‌ای خدمت رضوی در محله کلرود جیرفت در محل مسجد المهدی افتتاح و رسما کار خود را آغاز کرد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ کرامت پیرنیا، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان جیرفت در این مراسم که در محل مسجد المهدی محله کلرود جیرفت برگزار شد با تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت امام رضا(ع) گفت: در شهرستان جیرفت ۲۸ کانون تخصصی و محله‌ای مشغول فعالیت هستند که در حوزه‌های مختلف به نیابت از امام مهربانی‌ها به مردم و نیازمندان خدمت رسانی می‌کنند.
پیرنیا افزود: امیدواریم به برکت ایام دهه کرامت افتتاح این کانون محله‌ای منشاء خیر و برکت برای نیازمندان باشد.
وی اظهار کرد: هدف از خادمیاری خدمت به مردم، نیازمندان و محرومین جامعه است و کانون‌های محله‌ای و اعضای آن در خط مقدم این خدمت قرار دارند، خدمتی که با حال و‌ هوای حرم امام رئوف عجین شده است.
پیرنیا افزود: خدماتی که در کانون‌ها انجام می‌‌شود، خدمتی مخلصانه، قدسی و رئوفانه بوده که به نام علی بن موسی الرضا(ع) مزین شده و در محضر امام رئوف شعار خادمیاران رضوی برای گره‎گشایی از مشکلات نیازمندان، شعار«خدمت و رأفت» است.
دبیر کانون خدمت رضوی خدمت رضوی شهرستان جیرفت در این مراسم خطاب به خادمیاران گفت: این لباس و کاوری که بر تن ماست مقدس است، ساده از کنار آن گذر نکنید و امیدواریم این کانون محله‌ای در کنار دیگر کانون‌های تخصصی در امر خدمت موفق باشد.
در پایان این مراسم با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و امام جمعه موقت جیرفت دفتر کانون خدمت رضوی کلرود در محل مسجد المهدی افتتاح و علی امیری پور به عنوان مسئول کانون محله‌ای کلرود منصوب و‌ معرفی شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *