پنجشنبه 25 مرداد 1403 - Thursday 15 August 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خدمت بی منت گروه جهادی پزشکی و دندانپزشکی در شهر ری/ ویزیت ۲۱۰ نفر در ۸ ساعت

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خدمت بی منت گروه جهادی پزشکی و دندانپزشکی در شهر ری/ ویزیت ۲۱۰ نفر در ۸ ساعت

اردوی جهادی پزشکی و دندانپزشکی کانون سلامت خدمت رضوی شهرستان ری برای نخستین بار در باقرشهر با ویزیت رایگان ۲۱۰ نفر از افراد کم برخوردار برگزار شد. از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۴۷۰ نفر بیمار نیازمند از خدمات پزشکی و دندانپزشکی بهره‌مند شدند.

به گزارش آستان نیوز از تهران، به مناسبت ایام دهه امامت و ولایت، گروه جهادی پزشکی و دندانپزشکی کانون سلامت خدمت رضوی شهرستان ری اقدام به ارائه خدمات و ویزیت رایگان در شهرستان باقرشهر کردند.
اردوی گروه جهادی کانون سلامت با حضور بیش از ۱۴ پزشک و دندانپزشک و با برپایی درمانگاه سیار به مدت ۸ ساعت میزبان ایتام و خانواده‌های کم برخوردار بوده و با شناسایی بیماران آنها را تحت درمان قرار دادند.
در این بازه زمانی، ۲۱۰ نفر از افراد کم برخوردار خدمات رایگان پزشکی و دندانپزشکی دریافت کردند و کادر درمان برای ۲۱۰ نفر پرونده پزشکی و پیراپزشکی تشکیل دادند.
دندانپزشکان در این اردوی جهادی به ۳۰ نفر خدمات ارائه کرده و ۸ نفر از آنها را برای دریافت خدمات تخصصی‌تر به مراکز درمانی معرفی کردند.
دندانپزشکان خدماتی همچون جرم‌گیری، پر کردن، کشیدن دندان و … را در کلینیک سیار انجام دادند.
خدمات حوزه پزشکی شامل پزشک عمومی، متخصص قلب، متخصص اطفال، متخصص زنان و غربالگری فشار و قندخون و … بود. داروخانه گروه جهادی نیز به ۱۲۳ نفر از بیماران داروی رایگان تحویل دادند.
جهادگران کانون سلامت با ارائه خدمت بی منت زیر پرچم ثامن الحجج(ع) خدمتی شایسته به مستضعفان را ارائه کردند.
این اردوی جهادی با همراهی ۳۴ نفر از خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان ری و با همت خیرین و نیکوکاران در باقرشهر به ارزش ریالی ۵۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برگزار شد.
گفتنی است؛ از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۴۷۰ نفر بیمار نیازمند از خدمات پزشکی و دندانپزشکی بهره‌مند شدند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *