پنجشنبه 25 مرداد 1403 - Thursday 15 August 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اعزام ۹۰ زائر اولی قمی به مشهد مقدس

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اعزام ۹۰ زائر اولی قمی به مشهد مقدس

توسط کانون زیارت خدمت رضوی استان قم ۹۰ زائر اولی در قالب طرح «مهر درخشان رضوی» عازم مشهدالرضا شدند.هزینه اعزام ۹۰ نفر از زائر اولی که با همکاری و مساعدت خیرین به حرم مطهر رضوی اعزام شدند بالغ بر ۶۲۰ میلیون ریال برآورد شده که با همت خادمیاران رضوی و مساعدت خیرین تامین شده است.

به گزارش آستان نیوز از قم، مهدی حسنلو مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان قم گفت: در قالب اجرای طرح مهر درخشان اعزام زائرینی که تاکنون توفیق زیارت امام هشتم نصیبشان نشده در دو طرح مجزا انجام شد.
وی افزود: کاروان اول بر اساس سهمیه ماهیانه و کاروان دوم ویژه کارگران و معلمان نمونه که قبلا مراحل آن طی شده بود، پس از اقدامات لازم در قالب طرح مهر درخشان جهت تشرف به بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) با دو دستگاه اتوبوس به مشهد مقدس اعزام شدند.
حسنلو گفت: هزینه اعزام ۹۰ نفر از زائر اولی که با همکاری و مساعدت خیرین به حرم مطهر رضوی اعزام شدند بالغ بر ۶۲۰ میلیون ریال برآورد شده که با همت خادمیاران رضوی و مساعدت خیرین تامین شده است.
گفتنی است، اسکان و تغذیه سه روز این میهمانان را بنیاد کرامت رضوی متقبل شده و هزینه ایاب و ذهاب، به همت خیرین و خادمیاران استان تأمین شده است و یک وعده غذایی هم میهمان مهمانسرای حضرت رضا (ع) خواهند بود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *