پنجشنبه 25 مرداد 1403 - Thursday 15 August 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اعزام کاروان زائر اولی سادات مازندران به مشهد الرضا (ع)

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اعزام کاروان زائر اولی سادات مازندران به مشهد الرضا (ع)

مسئول کانون زیارت اولی‌های کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران از اعزام کاروان سادات زائر اولی به مشهد مقدس خبر داد. زائران برخوردار از طرح مهر درخشان در طول سه روز و سه شب اقامت در جوار حرم امام رئوف در ۹ وعده غذایی مهمان آستان قدس خواهند بود.

به گزارش آستان نیوز از مازندران؛ علی اصغر ملازمی در حاشیه اعزام ۴۴ نفر از سادات زائر اولی از شهرستان‌های نور و آمل خاطرنشان کرد: این کاروان از سادات به مناسبت دهه ولایت در قالب طرح «مهر درخشان رضوی» به مشهد مقدس اعزام شدند.
وی هچنین از اعزام یک کاروان۴۵ نفره از شهرستان بهشهر از سهمیه خرداد ماه استان در این دهه خبر داد و گفت: در این ماه ۸۹ نفر از زائر اولی به پا بوسی حرم نورانی ثامن الائمه (ع) اعزام شدند.
ملازمی با اعلام اینکه تلاش می‌شود با همکاری خیرین آرزوی زیارت برای تمام افراد محقق و به عنوان مهمان ویژه به زیارت امام رئوف اعزام شوند افزود: هزینه‌های سفر برای زائران گرامی به صورت رایگان و منابع مالی آن از محل امور خیرین در شهرستانها تامین می‌شود.
مسئول کانون زیارت اولی‌ کانون‌های خدمت رضوی مازندران با بیان اینکه فعالیت‌های کانون زیارت اولی ‌از سال ۱۳۹۵ در استان آغاز شده است و در سال۱۴۰۲ تعداد ۴۴۱ نفر و در سال ۱۴۰۱نیز ۶۶۲ نفر از مازندران به مشهد مقدس مشرف شدند.
مسئول کانون زیارت اولی‌های مازندران با اشاره به اینکه اعزام زائر اولی بر اساس سهمیه تعیین شده آستان قدس انجام می‌شود ادامه داد: زائران برخوردار از طرح مهر درخشان در طول سه روز و سه شب اقامت در جوار حرم امام رئوف در ۹ وعده غذایی مهمان آستان قدس خواهند بود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *