جمعه 26 مرداد 1403 - Friday 16 August 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / آغاز به کار شورای هماهنگی کانون‌های خدمت رضوی در البرز

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / آغاز به کار شورای هماهنگی کانون‌های خدمت رضوی در البرز

همزمان با دهه اول محرم نخستین جلسه شورای هماهنگی کانون‌های خدمت رضوی البرز در دفتر مدیریت این استان با حضور اعضای منتخب برگزار شد.در این موکب کانون‌های شهرستانی از نظرآباد، فردیس و طالقان همکاری و هم افزایی خوبی داشتند و خدمات با کیفیتی ارائه کردند و یکی از موکب‌های فعال بود.

به گزارش آستان نیوز از البرز، در ابتدای این جلسه کاظمی رئیس دفتر کانون‌های خدمت رضوی البرز گزارشی از نحوه انتخابات شورای هماهنگی کانون‌های خدمت رضوی البرز ارائه کرد و توضیح داد: این انتخابات حدود چهار ماه پیش و در اسفندماه برگزار شد.

وی ادامه داد: اعضای شورای هماهنگی متشکل از 7 عضو از اعضای حقیقی و حقوقی هستند که چهار نفر از مسئولان کانون‌های خدمت رضوی، یک نفر از چهره‌های فرهنگی خارج از شبکه خادمیاری و یک نفر از خواهران و یک نفر نیز از جوانان زیر 35 سال است.

وی با معرفی اعضای حقوقی این شورا گفت: مصطفایی مدیر کانون‌های خدمت رضویی البرز، مرادخانی دبیر کانون خدمت رضوی شهر کرج و رضایی نماینده بنیاد کرامت رضوی البرز از جمله اعضای حقوقی شورا هستند.

در ادامه قربانعلی مصطفایی مدیر کانون‌های خدمت رضوی البرز اظهار کرد: سال گذشته سال پر تلاشی بود و همکاران ما مجاهدت فعالی را در عرصه‌های مختلف از خود بروز دادند. وی گفت: یکی از مهمترین فعالیت‌های مدیریت کانون‌های خدمت رضوی البرز در سال گذشته برپایی موکب خدمات‌رسانی به زائرین اربعین حسینی در نقطه صفر مرزی مهران بود.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی البرز افزود: در این موکب کانون‌های شهرستانی از نظرآباد، فردیس و طالقان همکاری و هم افزایی خوبی داشتند و خدمات با کیفیتی ارائه کردند و یکی از موکب‌های فعال بود.

وی در خصوص فعالیت‌های کانون‌های خدمت رضوی البرز در دهه فجر گفت: یکی از اقدامات خوبی که در روز 22 بهمن سال گذشته رخ داد، کانون‌های خدمت رضوی البرز در حاشیه مراسم راهپیمایی به ارائه خدمت به مردم پرداختند.

وی با اشاره به آغاز کار شورای هماهنگی معاونین کانون‌های خدمت رضوی البرز گفت: با آغاز فعالیت شورا شرح وظایف هر یک از اعضا مشخص شده است و امیدواریم ضمن استفاده از این ظرفیت ، این شورا بتواند به شبکه خادمیاری و مدیریت کانون‌های خدمت رضوی استان کمک کند تا ماموریت‌های خود را به خوبی انجام دهند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی البرز گفت: امیدواریم در این دوره سه ساله تبدیل به یکی از استان‌های طراز اول کشور در حوزه خدمت‌رسانی به مردم شویم و تقارن آغاز کار این شورا با ایام محرم ما را به نقش آفرینی و ادای دین خود در مقابل حضرات معصومین فرا می‌خواند.

شایان ذکر است، در حاشیه این جلسه اعطای حکم دو نفر از اعضای حقوقی این شورا توسط قربانعلی مصطفایی مدیر کانون‌های خدمت رضوی البرز انجام گرفت.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *