جمعه 26 مرداد 1403 - Friday 16 August 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / طرح جهادی «علمداران خدمت» در البرز اجرا شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / طرح جهادی «علمداران خدمت» در البرز اجرا شد

دبیر کانون تخصصی حرکت‌های جهادی خدمت رضوی استان البرز از برگزاری طرح جهادی «علمداران خدمت» در منطقه کردان استان البرز خبر داد.در این طرح جهادی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، جمعیت هلال احمر شهرستان کرج و قرارگاه نورالشهدا همکاری داشتند که این هم افزایی چند جانبه، نتیجه‌ای بهتر برای خدمت‌رسانی به مردم را در پی داشت.

دبیر کانون تخصصی حرکت‌های جهادی خدمت رضوی استان البرز از برگزاری طرح جهادی «علمداران خدمت» در منطقه کردان استان البرز خبر داد. غلامرضا رضوانی دبیر کانون تخصصی حرکت‌های جهادی خدمت رضوی استان البرز در گفتگو با آستان نیوز از البرز گفت: طرح علمداران خدمت در ایام سوگواری شهادت اباعبدالله الحسین(ع) با هدف ارائه خدمات درمانی و حقوقی در مناطق محروم اجرا شد.

وی با اشاره به همکاری ۵۰ پزشک و دستیار پزشک در این طرح، افزود: در بخش خدمات درمانی از حضور دندانپزشک، پزشک اطفال، مامایی، طب سنتی و چشم پزشک بهره‌مند شدیم.

دبیر کانون تخصصی حرکت‌های جهادی اضافه کرد: در این طرح جهادی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، جمعیت هلال احمر شهرستان کرج و قرارگاه نورالشهدا همکاری داشتند که این هم افزایی چند جانبه، نتیجه‌ای بهتر برای خدمت‌رسانی به مردم را در پی داشت.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *