جمعه 26 مرداد 1403 - Friday 16 August 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / دریافت گواهی عمق ساخت برای دو دستگاه برونکوسکوپ و گاستروسکوپ

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / دریافت گواهی عمق ساخت برای دو دستگاه برونکوسکوپ و گاستروسکوپ

 گواهی عمق ساخت برای دو دستگاه برونکوسکوپ و گاستروسکوپ، توسط شرکت دانش‌بنیان فناوری نوین سلامت اردیبهشت، با سرمایه‌گذاری و حمایت شرکت دانش‌بنیان صنایع پیشرفته رضوی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، اخذ شد.

به گزارش آستان نیوز، شرکت صنایع پیشرفته رضوی یکی از سرمایه‌گذاران خطرپذیر کشور است که سرمایه‌گذاری در حوزه‌های فناورانه و دانش‌بنیان را در راستای رفع نیازهای کشور دنبال می‌کند، براین‌اساس، حمایت و توانمندسازی شرکت‌ها پس از سرمایه‌گذاری، یکی از مأموریت‌های اصلی این شرکت به شمار می‌رود. در حال حاضر نیز حاصل تلاش شرکت دانش‌بنیان فناوری نوین سلامت اردیبهشت و حمایت‌های صنایع پیشرفته رضوی منجر به دریافت گواهی عمق ساخت و شروع تولید انبوه محصولات در این شرکت شده است.

 تولید انواع آندوسکوپ‌های انعطاف‌پذیر
شرکت دانش‌بنیان فناوری نوین سلامت اردیبهشت، انواع آندوسکوپ‌های انعطاف‌پذیر همچون برونکوسکوپ، گاستروسکوپ، کولونوسکوپ و سیستوسکوپ و… را تولید می‌کند.
این شرکت اولین و تنها تولیدکننده آندوسکوپ‌های انعطاف‌پذیر در ایران و غرب آسیا و همچنین تولیدکننده دستگاه‌های هند پیس انسداد عروق است، محصولاتی که در قالب دو طرح ملی آندوسکوپ‌های انعطاف‌پذیر و دیگری طرح ملی هند پیس انسداد عروق، تولید می‌شوند.
شرکت دانش‌بنیان فناوری نوین سلامت اردیبهشت، به‌تازگی نیز توانسته با کسب گواهی عمق ساخت به میزان ۵۴/۸ درصد برای دستگاه برونکوسکوپ و ۵۶/۶ درصد برای دستگاه گاستروسکوپ، علاوه بر تأمین نیاز داخلی، موجب جلوگیری خروج ارز از کشور شود.
گفتنی است، گواهی عمق ساخت نشان‌دهنده میزان سهم ارزش عوامل تولید و نهاده‌های به‌کاررفته در فرایند ساخت محصول در قلمرو جغرافیایی کشور است که باتوجه‌به اهمیت تولید ملی، دستاوردی مهمی برای این شرکت دانش‌بنیان به‌حساب می‌آید.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *