جمعه 15 تیر 1403 - Friday 05 July 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / فراخوان حمایت از طرح‌های پژوهشی مرتبط با بیماری کووید 19 منتشر شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / فراخوان حمایت از طرح‌های پژوهشی مرتبط با بیماری کووید 19 منتشر شد
فراخوان حمایت از طرح‌های پژوهشی مرتبط با بیماری کووید 19به همت دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) منتشر شد.

دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع) در راستاي جريان‌سازي علمي، تبديل تهديدها به فرصت‌ها، در اختيار گرفتن ابتكار عمل، توليد و توسعه علم نافع و همچنین انجام وظايف ناشي از مسئوليت‌هاي اجتماعي، از پژوهش‌هاي اساتيد و دانشجويان خود در قالب طرح‌هاي پژوهشي درون دانشگاهي به شكل ويژه حمايت مي كند.

طرح‌هایی که توسط اساتيد و دانشجويان دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع) با اولويت پژوهشی مرتبط با کووید 19 ارائه می‌شود، در شوراي پژوهشي این دانشگاه مورد بررسي علمي و مالي قرار گرفته و در صورت تصويب، بخشي از بودجه اين طرح‌ها مورد حمایت قرار می گیرد.

این دانشگاه طرح هایی که در حوزه علوم انساني ارائه می شود را تا سقف 200 ميليون ريال و طرح هایی که درحوزه هاي فني و مهندسي پیشنهاد می‌شود را تا سقف 500 ميليون ريال مورد حمايت قرار می‌دهد.

گفتنی است، تحقيقات ميان رشته‌اي از شانس بالاتري براي انتخاب برخوردار هستند؛ همچنين در صورتي كه لازم باشد تا اين تحقيقات در مجلات معتبر علمي به چاپ رسيده يا در همايش‌هاي معتبر علمي ارائه شوند، شرایط ويژه اي براي اساتيد دانشگاه تخصيص خواهد يافت.

لازم به یادآوری است؛ دانشجویان و اساتید دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) می‌توانند پيشنهادات خود را تا پایان ارديبهشت ماه سال جاری  در قالب طرح درون دانشگاهي به حوزه معاونت پژوهشي ارسال فرمایند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *