شنبه 02 تیر 1403 - Saturday 22 June 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / نمایشگاه عکس «روایت تصویر عشق» توسط خادمیار رضوی در شیراز افتتاح شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / نمایشگاه عکس «روایت تصویر عشق» توسط خادمیار رضوی در شیراز افتتاح شد
نمایشگاه عکس «روایت تصویر عشق» به پاس تجلیل از مدافعان سلامت توسط خادمیار رضوی در شیراز افتتاح شد .

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از فارس، همزمان با روز خبرنگار و در آستانه‌ سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، دومین نمایشگاه عکس «روایت تصویر عشق» به پاس تجلیل از مدافعان سلامت، از عکس‌های منتخب خادمیار شیرازی، «احمدرضا مداح» افتتاح شد.

محور این نمایشگاه، حضور مدافعان سلامت در بیمارستان‌های پذیرای بیماران کرونایی و مراسم تغسیل و‌ تدفین درگذشتگان کرونایی است.

در مراسم افتتاحیه‌ این نمایشگاه، که صبح روز سه شنبه ۲۱ مرداد ماه برگزار شد، آیت الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه‌ شیراز، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، دکتر پرنیان نیک منش مدیر بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) شیراز و جمعی از مسئولان شهر و استان و پرسنل درمانی این بیمارستان حضور داشتند.

احمدرضا مداح، خادمیار کانون خبر و رسانه آستان قدس رضوی فارس در سال ۶۵ و در یک عملیات ایذایی در بجلیه‌ عراق، مجروح و اسیر می‌شود. دوم شهریور ۶۹، پس از تحمل ۴ سال و سه ماه اسارت، به میهن اسلامی باز می‌گردد. از سال ۷۸ عکاسی را شروع و تاکنون در خبرگزاری‌های مختلف فعالیت می کند.

گفتنی است، این نمایشگاه از ۲۱ لغایت ۲۸ مرداد ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در محل ساختمان انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری استان فارس، واقع در بلوار چمران دایر است.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *