شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خادمیاران سلامت در مقابله با کرونا خوش درخشیدند

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) /  خادمیاران سلامت در مقابله با کرونا خوش درخشیدند
مدیر کانون مرکزی خدمت رضوی میبد گفت: خادمیاران عرصه سلامت در پیشگیری و مقابله با کرونا به موقع و توانمند خوش درخشيدند.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از یزد، فتحعلی زارع در گردهمایی خادمیاران عرصه سلامت که در امامزاده خدیجه خاتون این شهر برگزار شد با قدردانی از مشارکت چشمگیر خادمیاران اظهار کرد: خادمیاران عرصه سلامت در جبهه مبارزه با کرونا همانند سایر عرصه‌های محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان با قوت ورود پیداکردند و منشاء برکات زیادی در بخش کمک به کادر پزشکی و پرستاری و بهبود بیماران کرونایی در شهرستان ميبد شدند.
مسئول کانون سلامت دفتر مرکزی خدمت رضوی میبد نیز در این مراسم با ارائه گزارش اقدامات خادمیاران حوزه سلامت گفت: دو نفر از پزشکان متخصص خادمیار در درمانگاه امام حسین(ع) به صورت ماهانه رایگان بیماران را ویزیت می‌کنند.
زهره سمیعی، ارائه مشاوره رایگان برای مقابله با کرونا را از دیگر اقدامات این کانون عنوان کرد که تاثیر بسزایی در مقابله با بحران ویروس کرونا داشت.
وی در ادامه به اهم فعالیت‌های عرصه سلامت از ابتدای شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: تهیه و توزیع ۵ هزار ماسک بهداشتی، تهیه و توزیع مواد ضدعفونی کننده دست و سطوح، پرستاری تمام وقت از  بیماران کرونایی بستری در نقاهتگاه، ارائه خدمات  فیزیوتراپی، مشاوره رایگان، حضور در ورودی‌های شهر و مکان‌های عمومی و پرتردد به منظور تب‌سنجی و ضدعفونی خودروها از مهمترین اقدامات خادمیاران در مقابله با بحران ویروس کرونا  بود.
وی افزود: ادامه این روند فعلا بصورت حضور در مساجد و اماکن عمومی پرتردد برای نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *