پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - Thursday 02 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اجرای طرح «سلام بر امام» هم‌زمان با آخرین چهارشنبه ماه صفر در ادارات کرمان

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اجرای طرح «سلام بر امام» هم‌زمان با آخرین چهارشنبه ماه صفر در ادارات کرمان
اجرای طرح «سلام بر امام» و قرائت زیارت امین‌الله هم‌زمان با آخرین چهارشنبه‌ ماه صفر در تمامی اداره‌ها و ارگان‌های استان کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از کرمان؛ حامد شجاعی مسئول کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا(ع) در استان کرمان با اشاره به پیشینه این طرح در استان گفت: ایده و نگاه اولیه این طرح در دهه کرامت سال گذشته با برنامه رواق رضوی کلید خورد و با همکاری هیئت امنای مساجد استان فعالیت این طرح به شکل هفتگی در کلیه مساجد کرمان دنبال شد.

وی افزود: طرح «سلام بر امام» در این شرایط سخت بیماری کرونا که شاید امکان تشرف به محضر حضرت رضا(ع) در ایام دهه آخر صفر برای خیل مشتاقان حضرت ممکن نباشد می‌تواند یک پیوند عاشقانه بین امام و مردم برقرار کند.

شجاعی، زیارت حرم امام رضا(ع) را ظرفیت بی‌نظیری دانست که خداوند به مردم ایران عنایت کرده است که در صورت توجه به این ظرفیت در زندگی هیچ بن‌بستی باقی نخواهد ماند.

وی درباره طرح سلام برامام گفت: به منظور تقویت شرایط زیارت از راه دور امام رضا(ع) در یک طرح ابتکاری توسط کانون خادمان رسانه ای امام رضا(ع) استان کرمان در آخرین چهارشنبه ماه صفر که نزدیک به ایام شهادت حضرت و نیز روز مخصوص زیارت امام رضا(ع) است این طرح با قرائت زیارت امین الله پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در کلیه ادارات و ارگان ها برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: نسل امروز جامعه نیازمند فرهنگ و سیره رضوی است و تکلیف و رسالت خادمان این آستان مقدس همین انتقال مفاهیم و تبیین سیره امام هشتم در جامعه است.

وی  خاطرنشان کرد: طرح سلام بر امام در چهارشنبه های امام رضایی می‌تواند به انتقال این فرهنگ جامع رضوی به نسل حاضر کمک کرده و دل‌های تمام عاشقان و دلدادگان را به بارگاه حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) متصل کند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *