جمعه 07 اردیبهشت 1403 - Friday 26 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اجرای برنامه‌های زیر سایه خورشید با حضور کاروان خدام رضوی در شهرستان میناب

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اجرای برنامه‌های زیر سایه خورشید با حضور کاروان خدام رضوی در شهرستان میناب
همزمان با آغاز دهه کرامت، خادمان حرم ثامن‌الحجج(ع) در قالب کاروان زیر سایه خورشید در میناب حضور یافتند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان میناب در حاشیه این مراسم به خبرنگار آستان نیوز اظهار کرد: ترویج سبک زندگی بر مبنای اهل بیت(ع) و استفاده از ظرفیت دهه کرامت برای گسترش فرهنگ رضوی در مناطق مختلف استان از مهمترین اهداف سفر کاروان زیر سایه خورشید به اقصی نقاط کشور است.

اسماعیل جهانگیری گفت: خدام در ابتدای حضورشان با حضور فرماندار، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس بنیاد شهید شهرستان، معاون سیاسی امنیتی فرماندار میناب و جمعی از مسولان این شهرستان در محل گلزار شهدای میناب حضور یافتند و ضمن غبارروبی گلزار مزار شهدا از فرزند یکی از جانبازان شهرستان میناب به نمایندگی از خانواده شهدا و جانبازان تقدیر کردند.

وی افزود: خدام بارگاه منور رضوی با حضور در بیمارستان ابوالفضل شهرستان میناب ضمن آرزوی سلامتی و خداقوت به کادر درمان که با بیماری کووید 19 درگیر بودند از آنان تقدیر و تشکر کردند.

جهانگیری یادآور شد: مراسم تقدیر از گروه‌های جهادی و پاکبانان که در طول ایام شیوع بیماری کووید 19 در سطح کشور فعالیت داشتند و در حوزه‌های تخصصی خودشان خدماتی را ارائه می‌کنند از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی میناب اضافه کرد: خدام حرم رضوی در ادامه سفر خود با حضور در مناطق مختلف میناب بسته‌های متبرك نبات و نمك را بين مردم توزيع خواهند کرد.

لازم بذکراست بعد از مراسم تقدیر که با حضور خدام ،فرماندار میناب و تعدادی از مدیران و مسئولین و شورای اداری انجام شد توزیع بسته های ارزاق برای خانواده های محرومین و نیازمندان که در 4 نقطه مختلف شهر میناب انجام شد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *