سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - Tuesday 30 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خادمیاران رضوی هرمزگان حامی ۹۳۵ نفر از ایتام و محسنین شدند

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خادمیاران رضوی هرمزگان حامی ۹۳۵ نفر از ایتام و محسنین شدند
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه یک بندرعباس اظهار کرد: خادمیاران رضوی استان هرمزگان حامی ۹۳۵ نفر از ایتام و محسنین این نهاد شدند.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از بندرعباس؛ حسین فخاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه یک بندرعباس، طرح‌ اکرام ایتام و محسنین را یکی از طرح‌های اثربخش این نهاد عنوان کرد و گفت: در اقدامی خداپسندانه ۷۶۹ نفر از خادمیاران آستان قدس رضوی در استان هرمزگان، سرپرستی ۹۳۵ نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک بندرعباس را بر عهده گرفتند.

فخاری با بیان اینکه برخی از این حامیان نیک‌اندیش بیش از یک فرزند معنوی را تحت حمایت خود دارند، گفت: حامیان عزیز پس از ثبت‌نام در این طرح با دریافت شماره کارت‌بانکی اختصاصی مربوط به فرزندان معنوی خود وجوه اهدایی مورد نظرشان را به‌صورت مستقیم به‌حساب آنها واریز کرده و در رفع نیازهای ضروری و اساسی این خانواده‌ها مشارکت می‌کنند.

رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کووید۱۹ در بندرعباس و عدم امکان مراجعه حضوری مردم شریف و نیکوکار استان، سریع‌ترین و ساده‌ترین روش برای همکاری و مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین این نهاد و حمایت از این فرزندان، ثبت‌نام از طریق سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir و یا تماس مستقیم با واحد اکرام کمیته امداد منطقه یک بندرعباس به شماره تلفن: ۰۷۶۳۳۷۰۶۴۰ است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 4 هزار و ۳۶۶ خانوار تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک بندرعباس هستند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *