شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع 187 هزار نسخه کتاب به مناطق محروم شهر مشهد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع 187 هزار نسخه کتاب به مناطق محروم شهر مشهد
همراه با توزیع بسته‌های کمک معیشتی توسط آستان قدس رضوی، بنیاد پژوهشهای اسلامی این آستان مقدس 187 هزار نسخه کتاب را در حاشیه شهر مشهد بین نیازمندان توزیع کرد.

 این آثار با محوریت کتاب کودک،فرهنگ و سیره رضوی و سبک زندگی رضوی است که به دستور تولیت آستان قدس رضوی در قالب توزیع 50 هزار بسته کمک معیشتی و بهداشتی در حاشیه شهر مشهد توزیع شده است.
این اقدام به منظور گسترانیدن انوار رضوی به ارادتمندان ثامن الحجج(ع) در روزهایی که مردم شهر مشهد به خاطر شیوع ویروس کرونا، از کسب فیوضات معنوی زیارت بارگاه نورانی ثامن الحجج(ع) محروم هستند و همچنین اهمیت غذای فکری و فرهنگی مردم، توسط بنیاد پژوهش‌های اسلامی انجام شد.
در این ایام که به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تاکید بر خانه ماندن و بیرون نرفتن از خانه است، از این رو یکی از راههای پر کردن اوقات فراغت، مطالعه کتاب است که بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی با این اقدام می تواند نقشی در پر کردن اوقات فراغت مردم داشته باشد.
گفتنی است: این آثار که مورد تایید سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی است، در قالب بسته‌های معیشتی اهدایی آستان قدس رضوی به نیازمندان توزیع شده است و در هر بسته علاوه بر مواد غذایی و بهداشتی 3 تا 4 کتاب قرار گرفته است.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *