پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - Thursday 02 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ارائه 700عنوان کتاب به‌نشر در طرح کروتاب

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ارائه 700عنوان کتاب به‌نشر در طرح کروتاب
*انتشارات به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) همگام با تولید، توزیع و فروش آثار در سراسر کشور، طرح «کروتاب» را با شرکت در پویش «در خانه بمانیم» راه‌اندازی کرده است تا مخاطبان بدون خروج از منزل و نیاز حضوری به فروشگاه‌های کتاب، بتوانند کتاب‌های مورد علاقه خود را خریداری کنند.
با شیوع ویروس کرونا در کشور برخی رسانه‌های دیداری و شنیداری به‌ویژه شبکه‌های اجتماعی، اضطراب ناشی از شیوع ویروس کرونا را افزایش می‌دهند. به گفته کارشناسان سرعت انتشار این استرس و اضطراب سیستم ایمنی بدن را کاهش می‌دهد و باعث ایجاد ناامیدی و افسردگی می‌شود .

بدون شک در این شرایط کتاب یکی از ابزارهای موثر در کاهش اضطراب است و مطالعه آثار مفید و امید بخش می‌تواند تاثیر مثبتی در نگرش و باور افراد ایجاد کند و با ترویج مثبت‎اندیشی، آرامش روانی را در جامعه تقویت کند.

آرامش در سایه کتاب
به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) به عنوان بزرگترین ناشر شرق کشور ، طرح کروتاب را با شعار آرامش در سایه کتاب اجرا می‌کند. در این طرح، تمامی کتابها با تخفیف 25 درصدی به صورت رایگان به سراسر نقاط کشور همراه با اقلام متبرک و بسته‌بندی کاملا بهداشتی ارسال می‌شود تا مردم بتوانند بدون خارج شدن از منزل به راحت‌ترین شکل ممکن کتاب تهیه کنند.
در طرح کروتاب، بیش از 700 اثر با موضوعات فرهنگ و گفتمان انقلاب اسلامی، سیره معصومین(ع)، فرهنگ زیارت، تاریخ، رمان، شعر، زندگی نامه، آثار کودک و نوجوان با عنوان «کتاب‌های پروانه» و … به همراه آثار پرمخاطب از سایر ناشران کشور در حوزه‌های دین، فرهنگ، انقلاب اسلامی، رمان، کودک و نوجوان و … در فروشگاه الکترونیکی انتشارات به‌نشر به نشانی www.behnashr.com   به علاقه‌مندان ارائه می‌شود که مخاطبان می‌توانند با مراجعه به سایت به‌نشر به آسانی خرید خود را انجام دهند.
هم چنین، علاقه‌مندان میتوانند از طریق اینستاگرام به‌نشر به نشانی @behtarinhaye_nashr از عناوین آثار مطلع شده و از طریق صفحه ثبت سفارش به نشانی @behnashr_sale سفارشات خود را انجام دهند تا سایر مراحل توسط انتشارات به‌نشر پیگیری و انجام شود.

استقبال خوب کتابخوانها از طرح کروتاب 
مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی)، هدف از اجرای این طرح را گذران اوقات فراغت خانواده‌های ایرانی، دسترسی آسان علاقه‌مندان به آثار و کتاب‌های مورد نیاز عنوان کرد و گفت: انتشارات به‌نشر همگام با تولید، توزیع و فروش آثار در سراسر کشور، طرح «کروتاب» را با شرکت در پویش «در خانه بمانیم» راه‌اندازی کرده است تا مخاطبان بدون خروج از منزل و نیاز حضوری به فروشگاه‌های کتاب، بتوانند کتاب‌های مورد علاقه خود را خریداری کنند.
حسین سعیدی ادامه داد: در چند روز گذشته استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان و علاقه‌مندان به کتابخوانی صورت گرفته است و همکاران ما در انتشارات به‌نشر با تمام توان و با حداکثر سرعت در حال آماده سازی سفارشات برای تحویل به دست کتاب دوستان هستند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر بازه  زمانی خاصی برای این طرح وجود ندارد و تا زمانی که نیاز باشد در کنار مردم خواهیم بود، افزود: کتاب به عنوان کالای فرهنگی و یاوری مهربان قطعا حس آرامش را در مخاطب به وجود می‌آورد . امیدواریم با اجرا و اطلاع رسانی این حرکت فرهنگی بتوانیم فضای خانه را برای مردم ایران لذت‌بخش‌تر کنیم.

رمان‌هایی برای دوران قرنطینه خانگی
قرنطینه خانگی این روزها فرصتی است تا برخی آثار و کتاب‌های خوب را بخوانیم. در طرح کروتاب به‌نشر، مجموعه‌ای از بهترین رمان‌های نویسندگان برجسته به مخاطبان ارائه می‌شود که می‌توان به رمان پرفروش و خواندنی «دعبل و زلفا» اثر حجت الاسلام و المسلمین مظفر سالاری اشاره کرد.
این اثر روایتی عاشقانه از آشنایی و زندگی پرفراز و نشیب دعبل خزاعی، شاعر اهل بیت(ع)و همسرش زلفاست؛ در این کتاب مقاطعی از زندگی دعبل در زمان امام موسی کاظم(ع) و امام رضا(ع) به صورت داستانی بیان شده است.
کتاب‌های «اوسنه گوهر شاد»، «موقف»، «آبی‌ها» سه رمان برجسته سعید تشکری ، «آرزوی چهارم» به نویسندگی  اکبر صحرایی ، «به سفارش مادرم»  از سید احسان حسینی نسب، «خلوت مدیر» از علی اکبر والایی و…   نیز از جمله رمان‌های برتر به‌نشر است که با موضوعات رضوی، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس ، سبک زندگی اسلامی و..  در این طرح جای گرفته است.
هم چنین به‌نشر در طرح کروتاب، عناوین برتر و پرمخاطب دیگر ناشران کشور را همانند «من زنده‌ام»، «وقتی مهتاب گم شد»، «خداحافظ سالار»، «قصه دلبری»، «داستان راستان»، «آب هرگز نمی‌میرد»، «دختر شینا»، «رویای نیمه شب»، «سه دقیقه در قیامت»، «نامیرا» و… را با تخفیف 25 درصدی به علاقه‌مندان عرضه می‌کند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *