جمعه 07 اردیبهشت 1403 - Friday 26 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اهدای جهیزیه به زوجین محروم زنجان به همت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اهدای جهیزیه به زوجین محروم زنجان به همت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی
کانون خیریه شمیم نرگس مسجد داودقلی زنجان تحت پوشش دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی، علاوه بر تهیه و توزیع بسته‌های غذایی و اقلام بهداشتی، دو مورد جهیزیه تهیه و به نوعروسان نیازمند تقدیم کرد.

 مسجد داودقلی زنجان به عنوان یکی از مساجد تراز اسلامی علاوه بر فعالیت‌های فرهنگی و هنری گسترده در طول سال، در روزهای آخر سال 98 که به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از مراکز تعطیل بودند، ضمن رعایت نکات بهداشتی، دو جهیزیه به نوعروسان محروم تقدیم کرد.

امام جماعت مسجد داودقلی زنجان با اشاره به اینکه متاسفانه در مواردی ازدواج زوجین به دلیل عدم جهیزیه به تاخیر یا به طلاق کشیده می‌شود، افزود: با ورود این مجموعه‌ها و حل مشکلات جوانان، زندگی خوش و همراه با محبت آنها آغاز می‌شود.

حجت الاسلام ولایتی با اشاره به اینکه اهدای این جهیزیه‌ها با تحقیق و تایید کمیته تحقیق انجام و به افراد مستحق تقدیم می‌شود، گفت: کمک به محرومان، نیازمندان و تامین بسته‌های غذایی، جهیزیه، اجاره منزل و مواردی از این دست بدون کمک دولت و تنها به همت خیرین انجام می‌شود.

وی بیان کرد: مسئولین باید از جوانان متعهد، انقلابی و جهادی که رایگان و برای خدا کار می‌کنند حمایت کنند و از این ظرفیت‌های عظیم برای رفع محرومیت استفاده کنند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *