شنبه 15 اردیبهشت 1403 - Saturday 04 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / مسابقه فرهنگی «کرونا و دلمشغولی‌های ذهنی» برگزار می‌شود

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / مسابقه فرهنگی «کرونا و دلمشغولی‌های ذهنی» برگزار می‌شود
در روزهای فراگیری ویروس کرونا مسابقه «کرونا و دلمشغولی‌های ذهنی» از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

 این مسابقه در راستای ارائه راهکارهایی برای مقابله با ویروس کرونا به همت اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی طراحی شده و با محوریت بارگاه منور امام هشتم(ع) برگزار می‌شود.
پرسش‌های این مسابقه از متن کتاب «کرونا و دلمشغولی‌های ذهنی» طرح شده است و افراد بالای دوازده سال می‌توانند با روش‌های ارسال پاسخ به سامانۀ پیامکی 3000802222 ، مراجعه به بخش مسابقات پرتال جامع آستان قدس رضوی به آدرس: Haram.razavi.ir، پاسخ به پرسش‌ها در پاسخنامه و انداختن پاسخنامۀ تکمیل شده به صندوق‌های مخصوص مستقر در پایگاه‌های اطلاع رسانی فرهنگی و یا ارسال از طریق صندوق پستی درمسابقه شرکت کنند.
همچنین علاقمندان می‌توانند با تصویربرداری از خودشان در حال معرفی کتاب خانواده روی موج اخلاق با حضور در مساجد، مدارس، نماز جمعه و جمع اقوام و آشـنایان، فیلم‌های خود را با زمان حداکثر100 ثانیه و فرمت  mp4 به نشانی https://tv.razavi.ir/plus/@mosabeghat97 ارسال کنند و از جوایز فرهنگی و متبرک آستان قدس رضوی بهره مند شوند.
آخرین مهلت شرکت در این مسابقه، یک ماه پس از دریافت کتاب «کرونا و دلمشغولی‌های ذهنی» است. قرعه کشی از بین پاسخهای کامل و صحیح به صورت روزانه انجام می‌شود و نتیجۀ آن نیز از طریق سامانۀ پیامکی به اطلاع برندگان ابلاغ خواهد شد.
یادآور می شود؛ برگزاری مسابقات فرهنگی، تولیدات فرهنگی اعم از تولید و انتشار کتاب، لوح فشرده، انتشار پوستر و کارت پستال از جمله فعالیت‌های فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است که در مناسبت‌های مختلف اجرا می‌شود.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *