جمعه 07 اردیبهشت 1403 - Friday 26 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع 18000 پرس غذا در مناطق محروم استان خراسان رضوی توسط خادمیاران

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع 18000 پرس غذا در مناطق محروم استان خراسان رضوی توسط خادمیاران
معاون امور خادمیاری خراسان رضوی از توزیع 18 هزار پرس غذای متبرک رضوی در بیمارستان های درگیر با ویروس کرونا و مناطق محروم شهرستان ها و روستاهای تابع این استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد فخراکبری مقدم، معاون امور خادمیاری خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز گفت: خدام آستان قدس رضوی با هدف تقویت روحیه بیماران از ۲۷ مرداد ماه لغایت ۱۳ شهریور با حمل پرچم حرم مطهر رضوی در بیمارستان ها حضور می یابند و در امر توزیع غذا در هر شهرستان ما را یاری می رسانند.

وی با بیان اینکه به طور میانگین در هر شهرستان، 500 پرس غذا توزیع می شود، افزود: توزیع غذا در شهرستان هایی که موقوفات بیشتری دارند مانند سبزوار، چناران، تربت جام و … بیشتر خواهد بود.

مدیر امور خادمیاری دفتر نمایندگی آستان قدس، با اشاره به نحوه توزیع غذای حضرت در شهرستان ها اظهار کرد: در هر شهرستان تعدادی غذا در بیمارستان هایی که با بیماری کرونا درگیر هستند، توزیع خواهد شد و مابقی غذاها، در مناطق کم بضاعت و مستضعف پخش می شود. به هنگام توزیع غذا، یک نیرو به تنهایی غذای حضرت را به شهرستان ها منتقل می کند و در ادامه خادمیاران هر شهرستان کار توزیع غذاها را برعهده خواهند داشت.

وی درباره رعایت پروتکل های بهداشتی طی فرایند توزیع غذای حضرت نیز گفت: طبخ غذاها در مهمانسرای حضرت به صورت کاملا بهداشتی و با رعایت پروتکل های مربوطه، انجام می شود. همچنین غذاها در ماشین های مخصوص حمل و با درجه دمای مخصوص نگهداری می شود و تمامی شرایط ارسال غذا تا شهرستان، کاملا ایزوله است.

فخر اکبری مقدم اضافه کرد: همچون روال گذشته برنامه توزیع غذا ابتدا در بیمارستان ها و مناطق محروم مشهد انجام می شود و در فاز های بعدی نیز در شهرستان ها و سایر نقاط محروم استان، برنامه توزیع غذا صورت می پذیرد و تنها به این برنامه اکتفا نخواهد شد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *