جمعه 07 اردیبهشت 1403 - Friday 26 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان مرکزی با حضور خادمان حرم امام رضا(ع)

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان مرکزی با حضور خادمان حرم امام رضا(ع)
مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان مرکزی در پادگان امام علی(ع) تیپ یکم سپاه روح الله استان مرکزی با حضور خدام امام رضا(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از استان مرکزی، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان مرکزی در پادگان امام علی(ع) تیپ یکم سپاه روح الله استان مرکزی با حضور فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی و خدام امام رضا(ع) و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد.

حجت الاسلام فاطمی یکی از خدام این کاروان در این مراسم خطاب به فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی گفت: حضرت علی بن موسی الرضا(ع) می فرمایند کسی که از خداوند طلب حاجت کند ولی در راه رسیدن به این حاجت قدمی برندارد گویی خداوند را به سخره کشیده است.

وی افزود: اگر از خدا خواسته و یا حاجتی را طلب می کنیم  باید در این مسیر قدم برداریم و ثابت قدم باشیم.

حجت الاسلام فاطمی در بخش دیگری از سخنانش گفت: شما حافظان امنیت این کشور هستید و شما شاهد هستیم که اگر در هر عرصه‌ای مشکلی ایجاد شود نیروهای نظامی، سپاه، ارتش و نیروهای انتظامی کشور در صحنه حضور میابند؛ در بحث کرونا هم از پیشتازان عرصه ضدعفونی کردن و مراقبت از سلامت مردم و هم میهنان بودید.

این خدام بارگاه منور رضوی بیان کرد: نیروهای نظامی و سپاهی عزیز در بحث مواسات و معیشت نیز پیشگام بودند و این را بدانید که هر کس غصه ای از چهره مومنی بردارد خداوند روز قیامت از چهره او غم و غصه را می زداید.

در ابتدای مراسم خدام رضوی با حضور در مزار شهید گمنام، میدان صبحگاه را گلباران کردند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *