جمعه 26 مرداد 1403 - Friday 16 August 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برپایی میز مشاوره حقوقی خادمیاران رضوی در کرج

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برپایی میز مشاوره حقوقی خادمیاران رضوی در کرج

مسئول کانون‌ تخصصی خدمت حقوقی استان البرز از برپایی میز مشاوره حقوقی هفتگی در یکی از مساجد کرج خبر داد.وکلا و مشاوران برجسته استان در برپایی میز خدمت حقوقی مشارکت دارند و تمامی شهروندان می‌توانند تا پایان سال جاری، هر چهارشنبه پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد امام سجاد (ع) واقع در میدان توحید از این خدمت رضوی بهره مند شوند.

ناهید مقصودی در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز گفت: با هدف کاهش دغدغه شهروندان در مواجهه با مسائل حقوقی، هر چهارشنبه میز مشاوره حقوقی ویژه خواهران و برادران با حضور ۲ الی ۴ مشاور حقوقی در مسجد امام سجاد(ع) کرج برپا می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه به خواست و نیازهای مختلف مردم از سوی کانون‌های خدمت رضوی تصریح کرد: چهارشنبه‌های امام رضایی می‌تواند فرصت خوبی برای شناساندن خدمات کانون‌ها به مردم هر منطقه و رفع نیازها و دغدغه‌های آنان باشد.

مسئول کانون تخصصی حقوقی استان البرز اضافه کرد: وکلا و مشاوران برجسته استان در برپایی میز خدمت حقوقی مشارکت دارند و تمامی شهروندان می‌توانند تا پایان سال جاری، هر چهارشنبه پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد امام سجاد (ع) واقع در میدان توحید از این خدمت رضوی بهره مند شوند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *