پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 - Thursday 09 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / بازدید سخنگوی دولت از غرفه کتاب‌های به‌نشر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / بازدید سخنگوی دولت از غرفه کتاب‌های به‌نشر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
 

علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیات دولت از غرفه  عمومی کتاب‌های به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) در سی وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرد.

 به گزارش آستان‌نیوز، علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیات دولت جمهوری اسلامی در این بازدید با حسین سعیدی مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی، دیدار کرد و در جریان فعالیت‌های این انتشارات قرار گرفت.
در این دیدار جهرمی، فعالیت انتشارات آستان قدس رضوی را در حوزه کودک و نوجوان مثبت ارزیابی کرد و  کتاب‌های «366 روز با پیامبر» و مجموعه «داستان‌های شکر خدا»  را جزء بهترین آثار منتشر شده این انتشارات عنوان کرد که آن‌ها را مطالعه کرده است.
یادآور می‌شود، به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) با بیش از 700 عنوان کتاب در سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران در دو غرفه عمومی؛ شبستان اصلی، راهروی ۲۷، شماره ۱۱ و غرفه کودک ونوجوان (کتاب‌های پروانه‌ای) ؛ سالن شمالی کودک و نوجوان، بخش A ، راهروی یک، تا سی و یکم اردیبهشت‌ماه، آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان است. همچنین بازدید و خرید آثار به‌نشر از نمایشگاه مجازی در سامانه ketab.ir  نیز در این ایام امکان‌پذیر است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *