جمعه 26 مرداد 1403 - Friday 16 August 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برپایی روضه‌های خانگی درب منازل شهدا در کرمانشاه

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برپایی روضه‌های خانگی درب منازل شهدا در کرمانشاه

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه از برگزاری روضه‌های خانگی درب منزل شهدا به همت خادمیاران رضوی در استان خبر داد.امروز بیش از هر زمانی احتیاج داریم نسل جوان را با شهدا و سبک زندگی آنها که همان سبک زندگی سیدالشهدا(ع) است، آشنا کنیم.

به گزارش آستان نیوز از کرمانشاه؛ محمدجعفر امامیان با اشاره به تمهیدات برگزاری باشکوه‌تر روضه‌های خانگی در ایام محرم اظهار کرد: خادمیاران رضوی در ایام محرم هر روز عصر درب منزل یکی از شهدا حاضر شده و اقدام به برگزاری مجلس روضه برای حضرت سیدالشهدا (ع) می‌کنند.

دبیر کانون‌های خدت رضوی استان کرمانشاه افزود: تلاش شده در کنار برپایی مجالس روضه ارائه خدمات در قالب میز خدمت‌رسانی نیز درب منزل شهدا برقرار شود.

امامیان هدف از برگزاری این مجالس را در کنار آشنا کردن خانواده‌ها با فرهنگ عاشورا، معرفی سیره و منش شهدا به خانواده‌ها به ویژه نوجوانان و جوانان عنوان کرد و گفت: امیدواریم این نوع مجالس بتواند در معرفی هرچه بیشتر شهدا به جامعه به ویژه نسل جدید تاثیرگذار باشند.

امامیان تاکید کرد: امروز بیش از هر زمانی احتیاج داریم نسل جوان را با شهدا و سبک زندگی آنها که همان سبک زندگی سیدالشهدا(ع) است، آشنا کنیم.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *