جمعه 26 مرداد 1403 - Friday 16 August 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برپایی روضه‌های خانگی ماهانه در شهرستان فردیس با محوریت شهدای خدمت

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برپایی روضه‌های خانگی ماهانه در شهرستان فردیس با محوریت شهدای خدمت

دبیر کانون‌های ایثار و شهادت خدمت رضوی البرز با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های یک ماه گذشته این کانون از برپایی روضه‌های خانگی ماهانه در شهرستان فردیس با محوریت شهدای خدمت خبر داد. اردوی یک روزه تفریحی فرهنگی برای هفتاد تن از خانواده شهدا در باغ عرفان و گردهمایی مسئولان کانون های تخصصی زیر مجموعه معاونت فرهنگی در همین مکان و در تاریخ مجزا اجرا شد.

زهرا کارگربرزی کانون در گفت‌وگو با آستان نیوز از البرز با اشاره به اقدامات یک ماه گذشته این کانون اظهار کرد: همزمان با دهه ولایت 30 دیدار با خانواده سادات شهدا و جانبازان انجام شد که مجموعه این دیدارها به 40 مورد رسید.

کارگربرزی افزود: برپایی هیئت ماهانه قرار هشتم با محوریت شهدای کربلای 1 و 5 ، روضه خانگی ماهانه در شهرستان فردیس با محوریت شهدای خدمت، برگزاری جلسات توجیهی، هماهنگی و برنامه‌ریزی، برگزاری چهارشنبه‌های رضوی در منطقه کلاک امام‌زاده حیدر 4، چهارشنبه رضوی با محوریت شهدا به همراه مجلس روضه‌‌خوانی از جمله برنامه‌های کانون ایثار و شهادت بود.

دبیر کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی البرز در خصوص سایر برنامه‌های این کانون در شهرستان‌ها توضیح داد: در ماه گذشته در منطقه کمال شهر به مناسبت عید غدیر برنامه معرفی شهدای سادات اجرا شد و در روز عید غدیر کانون ایثار و شهادت 250 پرس غذا بین خانواده معظم شهدا در ملک آباد و چهار باغ توزیع کرد.

وی ادامه داد: اردوی یک روزه تفریحی فرهنگی برای هفتاد تن از خانواده شهدا در باغ عرفان و گردهمایی مسئولان کانون های تخصصی زیر مجموعه معاونت فرهنگی در همین مکان و در تاریخ مجزا اجرا شد.

وی با اشاره به سایر برنامه‌های کانون ایثار و شهادت افزود: برگزاری مراسم چهلم شهدای خدمت در مسجد امام حسن مجتبی(ع) و جلسات هماهنگی با مسئولان بنیاد شهید منطقه یک و دوم به منظور تعامل و همکاری بیشتر و دوری از موازی کاری‌ها برگزار شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *