شنبه 07 مهر 1403 - Saturday 28 September 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اقدام جهادی مداحان رضوی کرمان برای ضدعفونی کردن معابر عمومی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اقدام جهادی مداحان رضوی کرمان برای ضدعفونی کردن معابر عمومی

مدیر کانون مداحان رضوی استان کرمان از اقدام جهادی مداحان رضوی استان کرمان برای ضدعفونی کردن مجامع عمومی در راستای مبارزه باویرو کرونا خبر داد.
عادل رضایی در گفتگویی از کرمان در خصوص جزئیات اقدام جهادی مداحان رضوی با مشارکت هیئات مذهبی این استان برای ضدعفونی کردن معابر گفت: مداحان رضوی با عنوان «سفیران سلامت حاج قاسم استان» و به همت هئیت‌های مذهبی شهر کرمان در حال ضد عفونی مراکز و معابر عمومی شهر به منظور مبارزه با ویروس کرونا هستند.
وی بیان کرد: تمام هزینه‌هایی که برای خرید سمپاش‌ها و مواد ضدعفونی هزینه می‌شود از کمک‌های مردمی است و به تازگی نیز حدود 20 سمپاش به همت و هزینه مردم خریداری شده است.
رضایی افزود: در این حرکت جهادی 50 گروه دو نفره در حال فعالیت هستند و هر شب نیز به صورت چرخشی معابر را ضدعفونی و گندزدایی می‌کنند.
وی ادامه داد: ضدعفونی کردن ایستگاه‌های اتوبوس، برخی نیمکت‌های پیاده‌روها، درب مساجد و مکان‍‌هایی که رفت و آمد زیاد است، از جمله مکان‌هایی است که این گروه جهادی در حال خدمت هستند.
رضایی گفت: از آنجاییکه این روزها هیئات مذهبی فعالیتی ندارند، تمامی مداحان تمام توان و نیروی خود را پای کار آوردند تا سطح شهر را ضدعفونی کنند.
مدیر کانون مداحان رضوی استان کرمان همچنین در خصوص اقدامات در حال انجام در حاشیه شهر نیز گفت: وظیفه حاشیه شهر به گروه بسیج دانشجویی سپرده شده و از نخستین روزهایی که بحث بیماری کرونا در شهر کرمان پیش آمد، اعضاء بسیج دانشجویی کل حاشیه شهر را پوشش می‌دهند و هر شب نیز بحث ضدعفونی کردن حاشیه شهر و همچنین توزیع بسته‌های سلامت از جمله ارزاق و خوراکی را به درب خانه‌های مردم ارسال می‌کنند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *