جمعه 07 اردیبهشت 1403 - Friday 26 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ساماندهی و انسجام کمک های مردمی از اهداف تشکیل کانون خادمیاری است

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ساماندهی و انسجام کمک های مردمی از اهداف تشکیل کانون خادمیاری است
مدیر دفتر کانون خادمیاری شهرستان گلپایگان گفت: هدف اصلی تشکیل کانون‌های خادمیاری در سراسر کشور، ساماندهی و انسجام کمک‌های مردمی در راستای کمک به نیازمندان و خانواده‌های بی بضاعت است.

مرتضی سخایی مدیر دفتر کانون شهرستان گلپایگان در گفت و گویی اظهار کرد: دفتر کانون خادمیاران شهرستان گلپایگان با همت جوانان و معتمدین این شهرستان در ابتدای سال جاری افتتاح شد.
وی به بخش‌هایی از خدمات و اقدامات انجام شده در یک سال اخیر توسط این کانون اشاره و بیان کرد: تهیه غذای گرم در چندین نوبت و توزیع آن بین خانواده‌های حاشیه شهر، همچنین تهیه فیش نان رایگان با همت خیرین از جمله این اقدامات است.
سخایی عنایت ویژه مردم به ساحت مقدس حضرت رضا(ع) را بسیار با اهمیت توصیف کرد و افزود: در هر مناسبت پس از اطلاع‌رسانی ازطریق شبکه‌های اجتماعی و هیات مذهبی شاهد کمک‌های چشم‌گیر مردمی بودیم که در این خصوص می‌توان به تهیه پک‌های لوازم‌التحریر همزمان با آغاز سال تحصیلی و توزیع آن بین دانش‌آموزان کم بضاعت اشاره کرد.
وی تصریح کرد: در خصوص برگزاری مراسم‌های داخلی کانون می‌توان به دو برنامه شاخص اشاره کرد که نخستین برنامه  دیدار با خانواده معظم شهدا و تکریم آنان بود که طی مراسم خاصی به صورت ماهانه با حضور تعدادی از خادمیاران در سطح شهرستان انجام می‌شود.
این مقام مسئول همچنین، دومین اقدام کانون خادمیاری شهرستان گلپایگان را برگزاری مراسم چهارشنبه های امام رضایی ذکر کرد و افزود: این مراسم با هدف تبیین سیره تربیتی و اخلاقی امام رضا(ع) با حضور اساتید حوزوی هر دو هفته یک بار در حال انجام است.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *