شنبه 06 مرداد 1403 - Saturday 27 July 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع ۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان جنوبی/ همه با هم دور «سفره مهربانی»

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع ۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان جنوبی/ همه با هم دور «سفره مهربانی»
سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی گفت: در آستانه ولادت امام حسن مجتبی(ع) و در قالب طرح «سفره مهربانی» 5 هزار بسته کمک معیشتی بین آسیب دیدگان ناشی از کرونا در خراسان جنوبی توزیع می‌شود.

 محمدعلی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اجرای طرح «سفره مهربانی» توسط آستان قدس رضوی در سراسر کشور، گفت: از سوی آستان قدس رضوی 5 میلیارد ریال برای کمک به نیازمندان استان‌ها اختصاص یافته است و حداقل به همین میزان خیرین استان‌ها در این طرح مشارکت می‎کنند تا بسته‌های معیشتی آماده‌ و در طول ماه رمضان به دست محرومان برسد.
وی بیان کرد: خادمیاران رضوی در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری 5 هزار بسته معیشتی را در قالب طرح سفره مهربانی به عشق امام رضا(ع) تهیه و در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع می‌کنند.
سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی به ارزش هر بسته معیشتی را 2 میلیون ریال ذکر کرد و گفت: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، ماکارونی، عدس، سویا، مرغ، خرما، رب، شکر و اقلام بهداشتی است که با مشارکت آستان قدس رضوی و خیرین استان تهیه شده است.
ابراهیمی تاکید کرد: مراسم نمادین توزیع بسته‌های معیشتی ۸ صبح روز یکشنبه ۲۱ اردیبهشت همزمان با نیمه ماه رمضان و ولادت امام حسن مجتبی (ع) همراه با رزمایش موتوری در مرکز استان آغاز می‌شود.
سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی با بیان اینکه نیازمندان و افرادی که از محل شیوع کرونا ویروس زندگی و معیشت آنها دچار مشکل شده است به همت کانون‌های محلی و مساجد تحت نظر آستان قدس در سطح استان شناسایی شدند، افزود: از آغاز شیوع ویروس کرونا ۲ هزار خادمیاری رضوی در بخش‌های مختلف به نام امام رضا(ع) خدمات متعددی ارائه می‌دهند.
وی ادامه داد: تولید ماسک، تجلیل از کادر درمانی و مدافعان سلامت، اجرای طرح مهر رضوی و توزیع غذا و اقلام متبرک در بیمارستان‌ها، ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی و  تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان از جمله این خدمات است.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *