شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع 10 هزار سبد کالا در قالب طرح «سفره مهربانی» در مازندران

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع 10 هزار سبد کالا در قالب طرح «سفره مهربانی» در مازندران
دیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان مازندران از توزیع 10 هزار سبد کالا در قالب طرح «سفره مهربانی» با همکاری دو هزار خادمیار در سراسر استان خبر داد.

محمد اسماعیل امامزاده در گفت‌وگویی با اشاره به اجرای طرح «سفره مهربانی» در استان مازندران اظهار کرد: همزمان با شب ولادت کریم اهل بیت امام حسن محتبی(ع) 10 هزار سبد معیشتی توسط دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرهای مختلف استان بین جامعه هدف توزیع خواهد شد.
وی با بیان اینکه این برنامه در هماهنگی با مدیریت رزمایش کمک مؤمنانه استان اجرا می‌شود تصریح کرد:. این برنامه با حضور بیش از دو هزار خادمیار آستان قدس رضوی در شهرستان‌های مختلف اجرایی خواهد شد و تلاش داریم تا از ظرفیت‌های شبکه گسترده‌ خادمیاران استان نهایت استفاده را ببریم.
امامزاده همچنین با اشاره به اجرای طرح نسیم مهر رضوی عنوان کرد: این طرح که در بیمارستان‌های بیماران کرونایی اجرا می‌شود با حضور خادمیاران بسته‌های متبرک و غذای گرم بین بیماران و کادر درمانی این بیمارستان‌ها توزیع می‌شود.
وی از کمک 30 میلیارد ريالی این مجموعه به محرومین طی دوماه سال جاری خبر داد و گفت: در فروردین و اردیبهشت‌ماه امسال بالغ‌ بر 30 میلیارد ريال وجه نقد به خانواده‌های نیازمند و افرادی که در اثر کرونا دچار خسارت مالی شدند اهدا شده است.
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان مازندران همچنین اضافه کرد: پیش از برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه و در آستانه ماه مبارک رمضان 8 هزار سبد معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توسط نمایندگی آستان قدس رضوی استان مازندران توزیع شد.
قابل ذکر است، استان مازندران با بیش از ۱۵ هزار خادمیار رضوی در بخش‌های مختلف فرهنگی و محرومیت‌زدایی به محرومین و نیازمندان خود خدمت‌رسانی می‌کنند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *