پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - Thursday 02 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تجلیل خادم‌یاران رضوی از مدافعین سلامت در کرمانشاه

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تجلیل خادم‌یاران رضوی از مدافعین سلامت در کرمانشاه
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه از تجلیل مدافعین سلامت توسط خادم‌یاران رضوی در قالب طرح نسیم مهر رضوی خبر داد.

سید محمد جعفر امامیان تصریح کرد: خادم‌یاران رضوی با حضور در مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) و گلستان شهرستان کرمانشاه، ضمن ایجاد فضایی معنوی به سربازان خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا و مدافعین سلامت، خداقوت گفتند.
وی افزود: طی این مراسم از ۱۴ تن از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌های امام رضا(ع) و گلستان کرمانشاه با اهدای لوح و تبرکات آستان قدس رضوی تجلیل به عمل آمد.
دکتر سروش، رئیس مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) ضمن استقبال از حضور خادم‌یاران و فضای معنوی ایجاد شده، گفت: بسیاری از پرسنل ما در ایام تعطیلات نوروز قصد داشتند طبق رسم هر ساله ارادتمندان به خاندان اهل بیت(ع) به پابوس امام مهربانی ها بروند که با شرایط پیش آمده این مهم محقق نشد و همه در تلاش هستند با توکل بر خدا و استفاده از تجربه و تخصص خود، در این ایام بحرانی، منشاء اثر باشند.
وی ادامه داد: برنامه امروز را عنایت حضرت رضا(ع) می‌دانیم که شامل حال ما شده است و حضرت، خادمین خود را با هدیه و تبرکات دلنشین بین ما فرستادند که مایه امید و افتخار تمامی پزشکان، پرستاران و کادر درمانی است.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *