شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اجرای پویش«کتاب و کتابخوانی خانوادگی» ویژه زوج‌های جوان

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اجرای پویش«کتاب و کتابخوانی خانوادگی» ویژه زوج‌های جوان
ویش کتابخوانی خانوادگی ویژه زوج‌های جوان به همت مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی و با محوریت طرح ملی«زندگی به سبک رضوی» برگزار می‌شود.

 این پویش با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در بین اعضای خانواده برنامه‌ریزی شده است و زوج‌های جوان  برای شرکت در پویش کتابخوانی خانوادگی با عنوان #بهارخوان، می‌توانند تصاویر و یا فیلم‌های مرتبط با فعالیت‌های خود را با موضوع پویش در فضای مجازی با هشتگ بهارخوان منتشر و یا تصاویر و توضیحات خود را به نشانی @ravaq_razavi به تمامی شبکه‌های اجتماعی ارسال کنند.
معرفی کتاب، تهیه کتاب، خوانش کتاب و خلاصه برداری از کتاب محورهای اصلی این پویش است و زوج های جوان می‌توانند با بهره گیری از این روزها که به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بیشتر وقت‌شان را در خانه می‌گذرانند با همراهی اعضای مختلف خانواده با کتاب‌های جذاب و مفید آشنا شوند و با مطالعه مطالب مختلف از این فرصت به نحو احسن استفاده کنند.
یادآوری می‌شود؛ طرح زندگی به سبک رضوی در راستای افزایش صیانت و اعتلای کارکرد خانواده و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های آستان قدس رضوی و مجموعه نهادها و تشکل‌های مردمی برای زوج‌های جوان طراحی شده است و به همت مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی اجرا می‌شود.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *