جمعه 28 اردیبهشت 1403 - Friday 17 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / کرامت یاوران رضوی یلدای نیازمندان کاشانی را شاداب کرد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / کرامت یاوران رضوی یلدای نیازمندان کاشانی را شاداب کرد

یاوران رضوی با اهدای پوشاک، خوراک و پرداخت کمک نقدی برای درمان، شب یلدای سرد نیازمندان را گرم و شاد کردند.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از اصفهان، مسئول کانون قاضی اسدالله در کاشان گفت: بانوی یاور رضوی این کانون به مناسبت شب یلدا حدود ۴۰ دست پوشاک زنانه، بچه گانه و مردانه نو و دست دوم را به ارزش ۳۰۰ هزار تومان با یک سرویس چایخوری به ارزش ۴۰ هزار تومان به خانواده‌های نیازمند شناسایی شده تحویل داد.

فائزه طلوعی افزود: همچنین با تعامل و هماهنگی دیگر بانوی یاور رضوی و در قالب نذر رضا(ع) سه بسته گوشت به ارزش 180 هزار تومان در شب یلدا به خانواده نیازمند اهدا شد.

 وی افزود: جذب 500 هزار تومان وجه نقدی برای پرداخت هزینه‌های دندان پزشکی و ۵۰۰ هزار تومان  برای خرید کاپشن از سوی خیران به 2 فرد محروم از دیگر اقدامات بانوان یاور رضوی کانون قاضی اسدالله در کاشان در شب یلدا بود.

به گفته وی، هنچنین مبلغ یک میلیون تومان برای امرار معاش و درمان زن سالمند توسط اعضای کانون جذب و پرداخت شد.

کانون قاضی اسدالله کاشان به عنوان یکی از سه کانون بانوان و خانواده رضوی با ۱۱ خادمیار و ۲۶ یاور رضوی در گره‌گشایی و محرومیت زدایی از نیازمندان در قالب اجرای پویش‌های رضوی فعالیت دارد.

کانون‌های خدمت رضوی تشکل‌های مردم نهادی هستند که با عشق و دلدادگی به امام رضا(ع) در قالب تشکیلات منسجم مردمی کنار هم جمع شدند تا در قالب شبکه خادمیاری با خدمت‌رسانی جهادی به نیازمندان کمک و از آنها گره‌گشایی‌ کنند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *