جمعه 14 اردیبهشت 1403 - Friday 03 May 2024

آستان عبدالعظیم (ع) ۵۵ هزارپرس غذا در ماه رمضان توزیع می کند

آستان عبدالعظیم (ع) ۵۵ هزارپرس غذا در ماه رمضان توزیع می کند

* اداره نذورات و هدایای مردمی هر ساله در ایام ماه مبارک رمضان اقدام به برپایی سفره افطار و پذیرایی از زائرین گرامی می نمود که با توجه به شرایط پیش آمده در خصوص بیماری کرونا و عدم امکان مراجعه زائرین و مجاورین به آستان مقدس، امسال خادمین این بارگاه ملکوتی با حضور در مناطق محروم به توزیع غذای متبرک حضرتی می پردازند تا نیازمندان میهمان سفره احسان حضرت سیدالکریم(ع) در لحظات افطار باشند.

شهرری_ ایرنا_ به همت اداره نذورات و هدایای مردمی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، روزانه بیش از یکهزار و ۸۰۰ و طی ماه ۵۵ هزار پرس غذای حضرتی، بین نیازمندان مجاورین حرم در ماه مبارک رمضان توزیع می شود.

پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) روز پنجشنبه اعلام کرد: اداره نذورات و هدایای مردمی هر ساله در ایام ماه مبارک رمضان اقدام به برپایی سفره افطار و پذیرایی از زائرین گرامی می نمود که با توجه به شرایط پیش آمده در خصوص بیماری کرونا و عدم امکان مراجعه زائرین و مجاورین به آستان مقدس، امسال خادمین این بارگاه ملکوتی با حضور در مناطق محروم به توزیع غذای متبرک حضرتی می پردازند تا نیازمندان میهمان سفره احسان حضرت سیدالکریم(ع) در لحظات افطار باشند.

این گزارش می افزاید: اداره نذورات آستان مقدس با مشارکت بانیان خیر در تمامی ایام ماه مبارک رمضان به صورت روزانه اقدام به طبخ و توزیع غذای نذوراتی می کند که در مجموع بیش از ۵۵ هزار پرس غذای گرم تا پایان ماه مبارک رمضان بین فقرا، محرومان و مجاورین توزیع خواهد شد.

دربخش پایانی گزارش آمده است:  بانیان خیر می توانند نذورات و هدایای نقدی خود را به شماره کارت بانکی ۵۱۰۳-۱۹۴۲-۴۶۱۰-۶۳۹۳ واریز نمایند و همچنین از طریق شماره تماس ۵۵۹۳۸۰۰۹ نیز اقدام فرمایند.

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *