جمعه 07 اردیبهشت 1403 - Friday 26 April 2024

سرگرد علیرضا کامیاب جانشین فرمانده سپاه شهرستان رباط کریم: ۵۱۰۰ زائر از شهرستان رباط کریم برای شرکت در مراسم سالروز ارتحال امام (ره) به مرقد مطهر اعزام می شوند

سرگرد علیرضا کامیاب جانشین فرمانده سپاه شهرستان رباط کریم: ۵۱۰۰ زائر از شهرستان رباط کریم برای شرکت در مراسم سالروز ارتحال امام (ره) به مرقد مطهر اعزام می شوند
*جانشین فرمانده سپاه رباط کریم گفت: در سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، ۵۱۰۰ زائر برای شرکت در مراسم سالروز ارتحال امام (ره) به مرقد مطهر از شهرستان رباط کریم اعزام می شوند.

*به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، رزمایش مواسات و کمک مومنانه ای در شهرستان تحت همین عنوان برگزار می گردد و کمک های مومنانه توسط نیروهای سپاه و بسیجیان بین قشر کم درآمد شهرستان توزیع می شود.

 

 

به گزارش گروه رسانه های رسانه بین المللی ” رواپرس ”  و به نقل از نباپرس از رباط کریم سرگرد علیرضا کامیاب جانشین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان رباط کریم در نشست خبری با خبرنگاران ضمن گرامیداشت دهه کرامت و سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد:

همه ساله در چند عنوان شهرستان رباط کریم در خدمت زائران مرقد حضرت امام خمینی (ره) در سالروز ارتحال ملکوتی امام هستیم و امسال هم توفیق این خدمت را به زائران داریم.

وی افزود: با هماهنگی دستگاه های شهرستان رباط کریم امسال به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) تعداد ۵۱۰۰ زائر را از سطح شهرستان، شهروندان شهرهای رباط کریم ، پرند و نصیرشهر را برای شرکت در مراسم سالروز ارتحال امام (ره) به مرقد مطهر اعزام می کنیم.

جانشین فرمانده سپاه رباط کریم تصریح کرد:

با توجه به عزیمت زائران از شهرهای مختلف کشور برای شرکت در مراسم سالروز ارتحال امام (ره)، افتخار داریم تا در شهرستان رباط کریم میزبان ۱۴۰۰ زائر برای اسکان و پذیرایی و اعزام به مراسم از استان ایلام می باشیم همچنین شهر پرند میزبان ۱۶۰۰ زائر مرقد مطهر امام (ره) از استان خراسان جنوبی می باشد که در کل شهرستان میزبان ۳۰۰۰ زائر می باشد.

سرگرد کامیاب گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده امنیت بخشی از مرقد امام خمینی (ره) در روز مراسم به نیروهای امنیتی سپاه شهرستان رباط کریم واگذار شده است که توفیق خدمت در این روز را داریم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد که زائران بدون دغدغه و در آرامش کامل در مراسم سالروز ارتحال شرکت کنند و از تمام زائران التماس دعا داریم.

وی عنوان کرد: به همین مناسبت ضمن فضاسازی فرهنگی و تبلیغی سطح شهر، برنامه های فرهنگی و مذهبی مناسبتی توسط بسیجیان سپاه شهرستان در مساجد و پایگاه های بسیج، تحت عناوین برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع؛ وصیت نامه امام خمینی (ره)، وصیت نامه شهدا، نقاشی، دل نوشته، انشاء همچنین نشست های بصیرتی، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از نام آوران و ورزشکاران ملی شهرستان با حضور مسئولان، فرماندهان، بسیجیان و مردم برگزار می گردد.

جانشین فرمانده سپاه رباط کریم در پایان خاطرنشان کرد:

به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، رزمایش مواسات و کمک مومنانه ای در شهرستان تحت همین عنوان برگزار می گردد و کمک های مومنانه توسط نیروهای سپاه و بسیجیان بین قشر کم درآمد شهرستان توزیع می شود.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *