یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

صف عاشقی در گلزار شهدای کرمان

صف عاشقی در گلزار شهدای کرمان

گلزار شهدای کرمان این روزها و شب‌ها لبریز از مشتاقان و دلدادگانی است که از دور و نزدیک خود را برای زیارت مزار شهید سلیمانی به این مکان مقدس رسانده‌اند.

 سه سال از پرواز آسمانی سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی می‌گذرد و حالا در آستانه سالروز آسمانی شدن این مجاهد انقلابی، مردم عاشقانه از شهرهای مختلف ایران برای تجدید بیعت با آرمان‌های این شهید عزیز خود را به گلزار شهدای کرمان می‌رسانند و در صف‌های طولانی برای زیارت مزار سیدالشهدای مقاومت لحظه‌شماری می‌کنند تا زیارت مزار ایشان التیامی بر قلب‌های شکسته‌ آنان باشد.

این روزها و شب‌ها گلزار شهدای بین‌المللی کرمان و مرقد مطهر سید الشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی لبریز از مشتاقان و دلدادگانی است که از دور و نزدیک خود را برای زیارت مزار سردار دل‌ها به این مکان مقدس رسانده‌اند گلزار شهدای کرمان می‌رسانند.

در گلزار شهدای کرمان به راحتی می‌توانی شکوه عشق و دلدادگی را در صف‌های طولانی مزار حاج قاسم به تماشا بنشینی؛ صف‌هایی که روز به روز طولانی‌تر می‌شود و دلدلدگانی که لحظه به لحظه بیشتر…

هر لحظه که به زمان و ساعت سالگرد عروج ملکوتی شهید سلیمانی نزدیک‌تر می‌شویم، تب‌وتاب مردم و جوشش زائران موکب‌داران بیشتر و بیشتر می‌شود.

 برنامه‌های گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی به طور رسمی از شب پنجشنبه و با قرائت دعای پرفیض کمیل در گلزار بین‌المللی کرمان آغاز شد تا مدفن سردار بزرگ مقاومت و یار وفادارش حاج حسین پورجعفری از هشتم تا هجدهم دی‌ماه شاهد برگزاری برنامه‌های دهه مقاومت باشد.

گلزار شهدا، مصلی امام‌ علی(ع) و بیت الزهرای شهر کرمان در طول دهه مقاومت میزبان برنامه‌های مختلفی در سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی هستند و این برنامه‌ها در روز هجدهم دی ماه سالروز تدفین شهید سلیمانی و یار وفادارش حاج حسین پورجعفری- با برگزاری اجلاسیه در کرمان به پایان می‌رسد.

منبع : تسنیم

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *