شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / استقبال بی نظیر مردم از پویش «وقت سلام» در چهارشنبه‌های امام رضایی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / استقبال بی نظیر مردم از پویش «وقت سلام» در چهارشنبه‌های امام رضایی
مسئول کانون خادمان رسانه‌ استان کرمان، استقبال بی نظیر مردم از طرح «وقت سلام» در قالب پویش چهارشنبه‌های امام رضایی را بیانگر ارادت دیار کریمان به امام رضا(ع) توصیف کرد.

حامد شجاعی باغینی در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز در کرمان با اشاره به برگزاری طرح چهارشنبه‌های امام رضایی بیان کرد: چهارشنبه‌ها از دیرباز به عنوان روز زیارتی امام رئوف شناخته می‌شود و ارادتمندان و دلشیفتگان این بارگاه ملکوتی از اقصی نقاط کشور با انجام مراسم و قرائت دعا و زیارت نامه ارادت خود را به آستان مقدس آن امام همام ابراز می‌داشتند.
وی انجام این طرح از سوی آستان قدس رضوی را گامی بزرگ در احیا و جهت‌دهی این ارادت به امام رئوف قلمداد کرد و افزود: با راه اندازی پویش چهارشنبه‌های امام رضایی سیل ارادت در میان اقشار مختلف به راه افتاد و بسیاری از برکات این طرح منتفع شدند.
شجاعی افزود: با شیوع ویروس کووید19 و کم شدن امکان حضور در مساجد، هیات و تکایای سراسر استان به منظور حفظ سلامت اقشار مختلف، کانون خبر و رسانه استان کرمان با ارائه طرحی با عنوان «وقت سلام» سعی کرد تا این پویش را در قالبی جدید ادامه دهد.
وی ادامه داد: ساعت 8 هر چهارشنبه با پخش کلیپ‌ها و محتواهای تولیدی، پخش زنده از حرم مطهر رضوی وپخش ادعیه در فضاهای مجازی در سطح استان سعی شده است تا علاوه بر معرفت افزایی، دل‌های مومنان را روانه آستان ملکوتی امام رضا(ع) کند.
شجاعی تولید محتواهای ارسالی را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: محتوای این طرح توسط خادمیاران رضوی استان در قالب نذر رسانه تولید می‌شود و پس از ارزیابی توسط کمیته مربوطه، آثار برگزیده برای افزایش ارتباط قلبی عامه مردم منتشر می‌شود چرا که معتقدیم هر اقدامی در این زمینه نوعی جهاد و اقدام انقلابی در حوزه فرهنگی و رسانه‌ای محسوب می‌شود.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *