سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - Tuesday 30 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / حضور کاروان خدام رضوی در شهرستان جاسک

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / حضور کاروان خدام رضوی در شهرستان جاسک
خادمان حرم ثامن‌الحجج علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) در قالب کاروان زیر سایه خورشید در جاسک حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از هرمزگان، مسئول کانون‌های خدمت رضوی و رابط شبکه جوانان رضوی در جاسک اظهار کرد: خدام بارگاه منور رضوی در بدو ورود به این شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان اداری شهرستان گلزار شهدا را غباررویی کردند.

حسین روشنی گفت: از دیگر برنامه‌های امروز در شهرستان جاسک حضور خدام رضوی در فرمانداری جاسک و تقدیر از فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان جاسک بود. در ادامه با حضور در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) شهرستان جاسک ضمن آرزوی سلامتی و خداقوت از کادر درمانی این بیمارستان تقدیر کردند.

وی بیان کرد: مراسم تقدیر از گروه‌های جهادی و پاکبانان که در طول ایام شیوع بیماری کووید 19 در سطح کشور فعالیت داشتند و در حوزه‌های تخصصی خود ارائه خدمت کردند از دیگر برنامه‌های کاروان خدام رضوی بود.

روشنی خاطر نشان کرد: همچنین دیدار با خانواده شهید «شمس الدینی» و «عبدزاده»، دیدار با نظامیان ارتش(فداییان ولایت) از دیگر برنامه‌های یک روزه سفر خدام رضوی به شهرستان جاسک است.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی جاسک و رابط شبکه جوانان رضوی این شهرستان گفت: خدام حرم رضوی با حضور در مناطق مختلف این شهرستان بسته‌های متبرك شده نبات و نمك را بين مردم توزيع کردند.

وی تصریح کرد: سال گذشته در ایام دهه کرامت فعالیت و برنامه‌های قابل توجهی در کانون خدمت رضوی جاسک انجام گرفت و امسال نیز با توجه به بیماری کرونا در تلاشیم تا در ایام دهه کرامت برنامه‌های بسیار خوب و قابل توجهی را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا کنیم.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *