پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - Thursday 02 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی آذربایجان غربی از ایجاد اشتغال‌زایی و اعطای تسهیلات برای کسب و کار به 255 نفر در سال 98 خبر داد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی آذربایجان غربی از ایجاد اشتغال‌زایی و اعطای تسهیلات برای کسب و کار به 255 نفر در سال 98 خبر داد
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی آذربایجان غربی از اشتغال‌زایی و اعطای تسهیلات برای کسب و کار به 255 نفر از محرومین استان آذربایجان غربی در سال 98 خبر داد.

حجت الاسلام اکبر نوروزنژاد در گفتگو یی با تشریح عملکرد دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی آذربایجان غربی در سال 98 اظهار کرد: به منظور حمایت از کسب وکار جوانان توانستیم ۷۵ مورد شغل با کمک یک میلیارد ریالی خیرین ایجاد کنیم؛ همچنین ۱۸۰ مورد تسهیلات اشتغالزایی برای محرومین با کمک ۹ میلیارد ریالی آستان قدس رضوی و ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی خیرین در یک سال گذشته ایجاد کردیم.
وی همچنین از اعزام یک هزار و ۳۴ زائر اولی به مشهد مقدس برای زیارت امام مهربانی‌ها خبر داد که این تعداد با کمک ۱۴۴ میلیون تومانی خیرین انجام شد.
توزیع افطاری بین 2 هزار و 500 خانواده در ماه مبارک رمضان و توزیع 4 هزار و 500 بسته ارزاق بین نیازمندان با کمک ۹ میلیارد ریالی آستان قدس رضوی و توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ کیلو گرم گوشت گرم در بین ۲ هزار ۵۰۰ خانواده نیازمند با کمک یک میلیارد و ۸۷۵ میلیون ریالی آستان قدس رضوی و ۲۶ میلیون ریالی خیرین از دیگر اقدامات صورت گرفته در سال ۹۸ بود که حجت الاسلام اکبر نوروزنژاد به آن اشاره کرد.
وی افزود: ۵۰۰ مورد کمک بلاعوض به نیازمندان با کمک ۵۰۰ میلیون ریالی خیرین، کمک دارویی به ۲۵۰ بیمار نیازمند با کمک ۱۵۰ میلیون ریالی آستان قدس رضوی، بستری ۱۲ بیمار نیازمند در مراکز درمانی، عیادت و سرکشی از ۶۰ خانواده نیازمند و محروم، معرفی ۵۰ نفر از نیازمندان برای اعطای تسهیلات با کمک ۵۰۰ میلیون ریالی آستان قدس و یک میلیارد و ۵ میلیون ریالی خیرین از دیگر اقدامات دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی است.

آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
حجت الاسلام نوروزنژاد در ادامه با اشاره به برپایی بیش از ۵۰ ایستگاه صلواتی در ایام مناسبتی با کمک ۵۵ میلیون ریالی آستان قدس اظهار کرد: در سال 98 توانستیم زمینه آزادی ۵ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در ارومیه را فراهم آوریم. وی افزود: همچنین اهدای ۱۲ مورد جهیزیه، اهدای ۵۰ مورد کمک هزینه خرید جهیزیه، معرفی ۱۲۰ زوج نیازمند برای دریافت وام جهیزیه با کمک ۶ میلیارد ریالی آستان قدس از دیگر اقداماتی بود که در مدت یک سال محقق شد.
این مقام مسئول توزیع ۵۰۰ بسته فرهنگی، برگزاری ۲۲ برنامه محوری چهارشنبه امام رضایی در سطح شهر ارومیه و دیدار با ۱۱۰ خانواده معظم شهدا و جانباز را از اقدامات فرهنگی این مجموعه برشمرد.
وی عنوان کرد: اجرای ۲۰ مورد اردوی جهادی سلامت و ۷ مورد اردوی جهادی عمرانی در مناطق محروم با کمک یک هزار و ۵۰۰ میلیون ریالی خیرین را از دیگر اقدامات جهادی است که در سال 98 انجام گرفت.
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی همچنین۵۰۰ مورد تغذیه رایگان دانش‌آموزان در مناطق محروم و ۵۰۰ مورد مشاوره حقوقی و خانواده را از اقدامات دیگر این مجموعه برشمرد.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *